خروس‌ها شگفتی‌ساز جام‌جهانی را متوقف کردند/ فرانسه حریف آرژانتین در فینال شد

در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام جهانی قطر، دو تیم مراکش و فرانسه برابر هم به میدان رفتند.

به گزارش تازه‌نیوز،‌ تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و مراکش از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه) در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری البیت واقع در منطقه الخور قطر به مصاف هم رفته‌اند، دیداری که نیمه اولش با برتری یک بر صفر خروس‌ها پایان یافت.

در دقیقه ۵، حرکت زیبای گریزمان با پاس به امباپه همراه شد و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع مراکش مقابل پای تئو ارناندز قرار گرفت و دفاع چپ فرانسه توانست دروازه بونو را خیلی زود باز کند. این نخستین گلی بود که مراکش در جام جهانی از بازیکنان حریف خورده بود.

در دقیقه ۱۰، ضربه پشت محوطه جریمه اوناهی را لوریس به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۱۶، فرار اولیویه ژیرو در قلب خط دفاعی مراکش همراه شد که شوت بسیار محکم او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

این مطالب را هم ببینید:

در دقیقه ۳۶، پاس فوفانا با حرکت و تک به تک شدن او با دروازه‌بان همراه شد که ضربه او را داری برگشت داد و در ادامه ضربه ژیرو با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۴، کرنر ارسالی زیاش با دفع ناقص مدافعان فرانسه به الیمیق رسید و ضربه برگردان او به تیر دروازه لوریس برخورد کرد و برگشت داده شد تا شیرهای اطلس از زدن گل نخست عاجز بمانند.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم این نیمه با این که مراکش توپ و میدان را در اختیار داشت اما آن‌ها از به ثمر رساندن گل عاجز بودند و دفاع خوب فرانسوی‌ها مانع ایجاد خطر جدی روی دروازه لوریس بود.

در دقیقه ۸۱، حرکت زیبای امباپه، خط دفاع مراکش را به هم ریخت و ضربه او با برخورد به مدافعین مراکش مقابل پای کولو موآنی قرار گرفت و ضربه او گل دوم فرانسه را وارد دروازه مراکش کرد.

در پایان بازی با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع فرانسه به پایان رسید تا خروس های راهی فینال شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.