مایک تایسون و دی‌جی خالد و شاهرخ‌خان به حج رفتند! +تصاویر و ویدئو

مایک تایسون و دی جی خالد برای حج عمره به مکه رفتند. این در حالی است که چند روز قبل از حضور مایک تایسون و خالد در مکه، شاهرخ خان فوق ستاره بالیوود نیز به سفر حج عمره رفته بود.

به گزارش تازه‌نیوز، مایک تایسون برای حج عمره به مکه رفته و دی جی خالد نوازنده نیز او را همراهی می کند. خالد و تایسون که برای جشنواره فیلم دریای سرخ که اخیراً به پایان رسیده در عربستان سعودی بودند، از این فرصت استفاده کردند و با هم برای زیارت عمره به مکه سفر کردند.

دی جی خالد در شبکه های اجتماعی خود عکسی از خود در کنار تایسون و پدرش به اشتراک گذاشت که هر سه آنها در لباس احرام بودند. او در توضیح پست اینستا که بسیار دیده شده است، نوشت: «ما در راه مکه هستیم.»

مایک تایسون و دی جی خالد و پدرش در حج

قهرمان اسبق سنگین وزن جهان خدا را سرچشمه همه چیز در زندگی می داند. بنا به گزارش ها، تایسون در سال ۱۹۹۲ زمانی که به زندان افتاد، به اسلام گروید. تایسون گفته است که که نماز می خواند و وقتی بمیرد مسلمان خواهد مرد.

در گذشته، تایسون در مورد ایمان خود به خدا و اینکه چگونه آرزوی مسلمان مردن را داشت صحبت کرد: «من بیشتر از آنچه بتوانم دعا می کنم. ایمان من به خیر است و وقتی می میرم، مسلمان می میرم.»

مایک تایسون گفت: «من از خدا در همه جنبه ها کمک می خواهم. از همه جنبه‌ها برای محافظت از من، دوست داشتن من، اجازه دادن به من برای دوست داشتن و دلسوزی.» تایسون و خالد در این کلیپ کوتاه تقریباً گریه می کردند.

چند روز قبل از حضور مایک تایسون و خالد در مکه، شاهرخ خان فوق ستاره بالیوود نیز به سفر حج عمره رفته بود.

شاهرخ خان در مکه

 

منبع: روزیاتو

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.