خودکشی دختر ۱۴ساله به خاطر کلیپ اینستاگرامی! +عکس

بعد از اینکه والدین یک نوجوان آمریکایی متوجه شدند دخترشان به دلیل دیدن یک فیلم در اینستاگرام خودکشی کرده از این شبکه اجتماعی شکایت کردند.

به گزارش تازه‌نیوز، راز مرگ انگلین رابرتز ۱۴ ساله که در آگوست ۲۰۲۰ به طور مشکوکی در اتاق خوابش حلق آویز شده بود، پس از تلاش‌های والدین وی برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه فاش شد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، پدر این دختر آمریکایی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی گفت که بعد از خودکشی دخترش متوجه شده که یکی از دوستان انگلین ویدئویی را در اینستاگرام برای او ارسال کرده که در آن زنی به دروغ وانمود می‌کند خود را حلق آویز کرده است و در نهایت این دختر ۱۴ ساله برای ساختن ویدئویی مشابه و انتشار آن در اینستاگرام تلاش به بازسازی این ویدئو می‌کند که در نتیجه آن پس از اینکه پدر و مادرش جسد او را در اتاق خوابش پیدا می‌کنند، پس از چند روز در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

پدر و مادر این دختر ۱۴ ساله در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا گفته اند که آن‌ها اطلاع نداشتند دخترشان چه محتوا‌های مضری را در شبکه‌های اجتماعی تماشا می‌کرده است.
در ماه‌های اخیر در آمریکا شکایت از غول‌های فناوری مانند متا و برخی شبکه‌های اجتماعی به دلیل ترویج خشونت و انتشار محتوا‌های غیر اخلاقی رو به افزایش بوده است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.