سوپرمن به‌روز رسانی خواهد شد!

هنری کویل که به خاطر بازی در نقش «سوپرمن» در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی شهرت دارد، در فیلم جدیدی که قرار است توسط این استودیو تهیه شود، دیگر به نقش خود باز نمی‌گردد.

به گزارش تازه‌نیوز، جیمز گان رئیس استودیو دی سی گفته که در حال نوشتن فیلمنامه‌ای جدید برای ساخت فیلم بلندی درباره سوپرمن است و در عین حال این را هم فاش کرده که هنری کویل به عنوان قهرمان باز نخواهد گشت.

او جزئیاتی از اثر جدید دی سی نداده و گفته «من و پیتر(پیتر سفرن) یک دستور کار آماده داریم اما در این ماه بیشتر از این نمی‌توانیم صحبت کنیم. ما می‌توانیم در آغاز سال جدید اصلاعات هیجان‌انگیزی در خصوص نخستین پروژه‌هایمان به اشتراک بگذاریم.

به نقل از ایرنا، گان می‌گوید که در مراحل اولیه، داستان بر قسمتی از زندگی سوپرمن متمرکز است بنابراین هنری کویل در نقش این شخصیت ظاهر نخواهد شد.

در این ارتباط، کویل هم در بیانیه‌ای که آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت تأیید کرد که دیگر نقش سوپرمن را بازی نخواهد کرد. او نوشت: این خبری ناراحت‌کننده است. من به عنوان سوپرمن برنمی گردم.

هنری کویل پیشتر در نقش سوپرمن در مرد پولادین، بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت هر سه ساخته کلارک کنت ایفای نقش کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.