جهانبخش به لیگ یونان می‌رود؟

در حالی که خبرها حاکی از تلاش باشگاه پاناتینایکوس یونان برای جذب علیرضا جهانبخش است، این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که از بودن در فاینورد خوشحال است.

به گزارش تازه‌نیوز، بحث انتقال علیرضا جهانبخش به باشگاه پاناتینایکوس یونان در هفته‌های گذشته خبرساز بود. جهانبخش که یکی از کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال ایران هم محسوب می‌شود، دومین فصل حضورش در فاینورد را تجربه می‌کند اما بعضی از رسانه‌های یونان مدعی شدند پاناتینایکوس به دنبال جذب قرضی این بازیکن است.

جهانبخش که به تازگی و پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به اردوی فاینورد اضافه شده است، در گفتگو با «مجله فاینورد» به خبرهای جدایی اش از این باشگاه واکنش نشان داد.

این بازیکنِ ۲۹ ساله گفت: من در فاینورد خوشحالم. هدف من این است که به مرحله بعدی کارم در روتردام بروم.

جهانبخش افزود: می‌توانیم با هم به موفقیت‌های بزرگ برسیم. با توجه به سن من، پیشرفتم ممکن است چندان واقع بینانه به نظر نرسد، اما معتقدم که می‌توانم بیشتر پیشرفت کنم.

بیشتر بخوانید:

به نقل از مهر، وی تصریح کرد: هنوز خیلی چیزهای مهم برای من وجود دارد که باید انجام دهم. اتفاقات بزرگی قرار است اینجا بیفتد.

مدیر برنامه‌های جهانبخش هم چندی پیش پیشنهاد باشگاه یونانی به این بازیکن را تایید کرده بود اما هنوز مشخص نیست که اظهارات جهانبخش در حکم ماندن قطعی او در فاینورد هست یا نه.

بعضی از رسانه‌های یونانی خبر داده‌اند مذاکرات بین فاینورد و پاناتینایکوس ادامه دارد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار جهانبخش خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.