پنج مقصد احتمالی رونالدو؛ از دلارهای سعودی تا بازگشت به خانه قدیمی

این روزها بحث درباره تیم آینده کریستیانو رونالدو زیاد شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، پیش از جام جهانی 2022 قطر بود که کریستیانو رونالدو یک مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان انجام داد و حرف‌های جنجالی علیه باشگاه منچستریونایتد زد. مصاحبه‌ای که در نهایت باعث فسخ قرارداد فوق‌ستاره پرتغالی شد و حالا با حذف پرتغال از جام جهانی گمانه‌زنی در خصوص آینده رونالدو افزایش یافته است. در شرایط فعلی و با توجه به حواشی اخیر رونالدو و افت شدید او در فصل جاری، بعید است باشگاه بزرگی در سطح اول اروپا به او پیشنهاد دهد ولی هنوز هم باشگاه‌هایی هستند از امضای قرارداد با فوق‌ستاره پرتغالی سود می‌کنند.

النصر عربستان

به نقل از خبرآنلاین، طبق گزارش‌ها تیم دوم لیگ حرفه‌ای عربستان به رونالدو پیشنهاد قرارداد خیره‌کننده 173 میلیون پوندی در سال داده است.

با این حال مهاجم پرتغالی هنوز بر سر امضای این قرارداد رکوردشکن با باشگاه عربستانی به توافق نرسیده است زیرا تصور می‌شود که او می‌خواهد در لیگ رقابتی‌تر بماند و ترجیح او بازی در فوتبال اروپاست.

رئال مادرید

بازگشت دوباره به پرافتخارترین تیم جهان یک انتخاب جذاب برای کریستیانو رونالدو خواهد بود. پس از پرتغال از جام جهانی قطر، رونالدو چند روزی در کمپ تمرینی رئال مادرید تمرین کرد و این موضوع شایعات در خصوص بازگشت او به سانتیاگو برنابئو را افزایش داد.

شاید آنچلوتی تمایل به بازگشت رونالدو داشته باشد اما بعید است جذب دوباره او در برنامه‌های رئال مادرید جایی پیدا کند.

نیوکاسل

در شرایطی که این روزها همه چیز برای کلاغ‌ها خوب پیش می‌رود اما ممکن است مالکان عربستانی نیوکاسل وسوسه شوند رونالدو را به خدمت بگیرند تا کمی زرق و برق به تیم اضافه شود.

حضور رونالدو می‌تواند درآمد فوق‌العاده‌ای در زمینه فروش لباس و مسائل تبلیغاتی به باشگاه هدیه دهد و وجهه نیوکاسل را بین باشگاه‌های اروپایی بالا ببرد.

لس‌آنجلس گلکسی

بحث حضور رونالدو در لیگ MLS همواره مطرح بوده و لس‌آنجلس گلکسی یکی از باشگاه‌های مشتاق برای جذب رونالدو است.

کهکشانی‌های آمریکا به داشتن نام‌های بزرگ مانند دیوید بکهام و زلاتان ابراهیموویچ عادت دارند و رونالدو می‌تواند ستاره بعدی آن‌ها باشد.

اسپورتینگ لیسبون

باشگاهی که بتواند به رونالدو بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را هدیه بدهد تیم دوران کودکی او اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. جایی که برای فوق‌ستاره پرتغالی آشناست و او به خوبی ان را می‌شناسد.

هر چند تیم پرتغالی نمی‌تواند دستمزد بالایی به رونالدو بدهد ولی این می‌تواند تنها شانس او برای حضور دوباره در بالاترین سطح فوتبال اروپا باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.