راز سقوط دختر جوان از پلی در پایتخت برملا شد

پسر جوانی که در حادثه سقوط یک خانم دکتر از بالای پل عابر پیاده بازداشت شده بود جزئیات تازه‌ای از این ماجرا را فاش کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت ۱۱:۳۰ شامگاه ۲۱ آذر سقوط مرگبار دختری جوان از پل عابر پیاده شهرک آپادانا به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل آنها با جسد دختری ۳۵ ساله در حالی مواجه شدند که شاهدان مدعی بودند دختر جوان لحظاتی قبل با پسری جوان مشاجره داشته است.

به نقل از ایران، مأموران کلانتری در محل حادثه پسر جوان را که همراه دختر دیده شده بود بازداشت کرده و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران جسد به پزشکی قانونی منتقل شد . در بررسی مدارک متوفی مشخص شد او پزشک عمومی است و در یکی از بیمارستان‌های تهران مشغول به کار بوده است.

پس از انتقال پسر جوان به اداره پلیس وی که در تحقیقات اولیه مدعی بود دختر جوان را نمی‌شناخته در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشود و گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم.
او چند سالی از من بزرگتر بود اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود.

روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد. تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.