حضور تماشاگران در دربی پرسپولیس و استقلال؟

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری دربی سرخابی‌ها با حضور تماشاگران خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز،  با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، برنامه مسابقات هفته دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر درحالی اعلام شد که طی آن مشخص شد دربی سرخاربی‌ها در تاریخ ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

درحالی که پیش از این سهیل مهدی، رئیس کمیسیون مسابقات سازمان از برگزار شدن دربی بدون تماشاگر صحبت کرده بود اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تاکید کرد دربی پایتخت با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تاج گفت: دربی پیشانی لیگ برتر فوتبال است و انشاا… با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به نقل از ایرنا، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای حضور در جلسه با مسئولان کنفدراسیون آسیا به قطر سفر کرده است، در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: در جام جهانی، بخش اعظم آن‌چه تیم ملی فوتبال ایران را دچار مشغله کرد، فوتبالی نبود. از عدم صعود ایران هیچ‌کس خوشحال نیست؛ نه هواداران و نه فدراسیون.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز کی‌روش بابت نتایج رقم خورده در قطر عذرخواهی نکرد، گفت: من گفت‌وگویی از او خواندم که طی آن تلویحا این کار را انجام داده و گفته بود ما باید بهتر از این‌ها عمل می‌کردیم. البته فدراسیون فوتبال به ‌عنوان مسئول اصلی فوتبال در کشور عذرخواه مردم است.

بیشتر بخوانید:

ادامه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کی‌روش یا حضور سرمربی جدید در راس تیم ملی موضوع دیگری بود که رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به آن گفت: جلسه‌ای مفصلی با کی‌روش داشتیم و دو طرف نظرات‌مان را به هم گفتیم. در آینده در این خصوص صحبت‌های جدی خواهد شد. ادامه همکاری با کی‌روش یک بحث و جایگزین کردن فرد دیگر به جای او، بحث دیگری است. ضمن این که مهم است که اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، چه کسی باید جایگزین کی‌روش شود.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که خبرهایی از احتمال جایگزینی برانکو یا فرهاد مجیدی به جای کی‌روش به گوش می‌رسد. تاج در پاسخ به اینکه آیا با این افراد مذاکره شده، گفت: همه این افراد بسیار قابل احترام هستند. هم برای فرهاد مجیدی که نتایج بسیار خوبی گرفته بسیار احترام قائل هستیم و هم برای برانکو. منتها فدراسیون همه شرایط را در یک پکیج می‌سنجد و متناسب با آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

یکی از مباحث مطرح شده در جلسه تاج با مسئولان کنفدراسیون آسیا، دریافت مطالبات برای احداث ساختمان جدید فدراسیون فوتبال است. رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پولی به مبلغ ۲.۸ میلیون دلار در AFC داریم و با شیخ سلمان هماهنگ کردیم که بتوانیم این پول را برای احداث ساختمان جدید فدراسیون استفاده کنیم. شهرداری تهران هم در صدور پروانه ساخت این ساختمان در حال کمک به ما است و امیدواریم این ساختمان در بازه زمانی ۲ ساله، ساخته و آماده بهره‌برداری شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.