کریم باقری اشک علی دایی را درآورد!

در دربی شماره ۶۹ کریم باقری، کاپیتان پرسپولیس، اشک استقلال و علی دایی را با هم درآورد!

به گزارش تازه‌نیوز، در فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر استقلال با صمد مرفاوی به میدان می‌رفت و پرسپولیس با علی دایی در برابر حریفان رقابت می‌کرد. در تاریخ ۱۴ بهمن سال ۸۸ دربی ۶۹ تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این دیدار سرخابی در ورزشگاه آزادی در حالی برگزار می‌شد که ۶ بازی قبلی هر دو تیم با نتیجه مشابه یک – یک به پایان می‌رسید.

خیلی‌ها  انتظار یک بازی جان‌دار از هر دو تیم داشتند تا طلسم مساوی یک-یک به پایان برسد. در این دیدار ابتدا فرهاد مجیدی در دقیقه ۱۶ برای آبی‌پوشان گل‌زنی کرد اما زنده‌یاد هادی نوروزی در دقیقه ۳۷ بازی را به تساوی کشاند در حالی که نیمه دوم شاهد یک بازی سرد و کسل‌کننده از سوی هر دو تیم بودیم و می‌رفت تا دوباره نتیجه یک-یک تکراری به ثبت برسد، کریم باقری با یک شلیک استثنایی از پشت ۱۸قدم دروازه وحید طالب‌لو سنگربان استقلال را باز کرد تا پرسپولیسِ دایی برنده این نبرد حیثیتی باشد. در واقع کریم باقری شلیک خود را به طلسم  نتیجه یک-یک تکراری زده بود. بعد از این گل اشک بازیکنان و هواداران استقلال درآمد ولی علی دایی هم اشک شوق می‌ریخت که در دقایق پایانی بازی  تیمش پیروز شده بود.

 

باقری: می‌دانستم به استقلال گل می‌زنم
کریم باقری بعد از بازی گفته بود قبل از شروع بازی به همبازی‌های خود  گفتم در این بازی به استقلال گل می‌زنم و مطمئن بودم پشت محوطه جریمه فرصت پیدا کنم، شوت‌زنی می‌کنم و شکر خدا به شکل زیبایی توپ وارد دروازه حریف شد.

هواداران استقلال: دوای درد آبی، رفتن آشتیانی
هواداران استقلال از شکست در دربی بسیار ناراحت بودند و شعارهایی علیه مدیران باشگاه سر دادند. آن‌ها بعد از باخت در آزادی ماندند و با شعار «دوای درد آبی، رفتن آشتیانی» مدیرعامل باشگاه خود را هو کردند.

علی دایی: می‌توانستیم با ۴ گل استقلال را شکست دهیم
علی دایی سرمربی پرسپولیس که از برد در دربی بسیار خوشحال شده بود و بعد از گل‌زنی کریم باقری نیز اشک می‌ریخت، گفت می‌توانستیم با ۴ گل استقلال را شکست دهیم.

صمد مرفاوی: مظفری‌زاده در حد دربی نبود
مرفاوی سرمربی استقلال هم شکست را گردن داور انداخت و گفت مظفری‌زاده در حد دربی نبود.

کتک‌کاری حقیقی در VIP
اما نکته جالب این  دیدار بعد از بازی اتفاق افتاد. جایی که سنگربان پرسپولیس یعنی علیرضا حقیقی قصد داشت به دیدن پدر خود برود اما با مامور حراست ورزشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد. او گفته بو.د مامور حراست پدرم را هل داد و  به همین دلیل درگیر شدیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.