بازی با احساسات دختر ۱۸ ساله به سرقت ۴ کیلو طلا ختم شد!

دختر جوان به تصور اینکه قرار است با دوست مجازی‌اش ازدواج کند و زندگی رؤیایی خود را بسازد، ۴کیلو طلا از خانه دزدید و فرار کرد اما زیاد طول نکشید تا بفهمد، فریب بزرگی خورده است.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل مرد میانسالی نزد مأموران پلیس رفت و خبر از سرقت ۴کیلو طلا از خانه‌اش داد. او می‌گفت که سارق طلاها کسی جز دخترش نیست، اما وی پس از سرقت طلاها به دام دزدان دیگری افتاده و همه طلاها توسط آنها به سرقت رفته است. با این شکایت، مأموران سراغ دختر شاکی رفتند و به تحقیق از او پرداختند.

به نقل از همشهری، دختر ۱۸ساله که باورش نمی‌شد همه سرمایه پدرش را تقدیم دزدان کرده است، در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل و در فضای مجازی با پسری به نام عرفان آشنا شدم. رفته رفته به او دل بستم و وقتی به من پیشنهاد ازدواج داد، قبول کردم اما خانواده‌ام با این ازدواج مخالفت کردند. دختر جوان ادامه داد: عرفان می‌گفت که دلباخته من است و اگر از خانه فرار کنم، برایم زندگی رؤیایی می‌سازد. من از قبل به او گفته بودم که پدرم مقدار زیادی طلا در خانه نگهداری می‌کند. عرفان گفت که اگر طلاها را سرقت کنم، می‌توانیم خانه دلخواهمان را بخریم و زندگی رویایی‌مان را شروع کنیم.

من که به وی اعتماد پیدا کرده بودم، قبول کردم و یک روز که در خانه تنها بودم، سراغ گاوصندوق پدرم رفتم و همه ۴کیلو طلایی را که داخل آن بود سرقت کردم. طلاها را درون کوله‌پشتی‌ام قرار دادم و با برداشتن مدارک شناسایی‌ام از خانه فرار کردم. همزمان به عرفان زنگ زدم و گفتم که طلاها را دزدید‌ه‌‌ام و او هم آدرسی فرستاد و خواست که به آنجا بروم. دختر ۱۸ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلاها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.

خواستگار سارق
ماموران پلیس در همان ابتدا حدس زدند که پشت‌پرده این سرقت کسی نیست جز خواستگار دختر جوان. این احتمال وجود داشت که سارقان از سوی وی اجیر شده باشند و به همین دلیل دستور بازداشت عرفان صادر شد. با سرنخ‌هایی که از دختر جوان به‌دست آمده بود، مخفیگاه متهم شناسایی و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره آگاهی منکر سرقت شد اما در ادامه بازجویی‌ها اعتراف کرد که با هدف سرقت طلاها، به دختر جوان پیشنهاد ازدواج و فرار از خانه را داده و پس از آن نیز با اجیر کردن ۳نفر از دوستانش، نقشه سرقت طلاها را عملی کرده است. به‌گفته سرهنگ ولی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، با اعترافات متهم، مأموران ۳ سارق موتورسوار را نیز دستگیر کردند. متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.