لایحه بودجه ۱۴۰۲ یکشنبه هفته آینده تقدیم مجلس می‌شود؟

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت چند روزی است که کار بررسی لایحه بودجه سال آینده را در هیئت وزیران آغاز کرده ولی با این وجود هیچ گزارشی مبنی بر اینکه لایحه برنامه هفتم نیز در هیئت دولت در حال بررسی باشد، به دست ما نرسیده است.

به گزارش تازه‌نیوز، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره توافق روز گذشته سران قوا برای ارسال لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس گفت: زمان قانونی ارائه لایحه بودجه سال آینده براساس ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، ۱۵ آذر بوده، کمااینکه زمان قانون ارسال لایحه برنامه هفتم توسعه نیز بر اساس ماده ۱۸۰ آیین نامه داخلی خرداد ماه بوده که زمان آن نیز گذشته است.

به نقل از تسنیم، وی افزود: با وجود اینکه دولت در ارسال در هر دو لایحه تاخیر داشته، مجلس آماده است تا به محض ارسال هر یک از این دو لایحه، با تشکیل کمیسیون تلفیق کار بررسی این لوایح را آغاز کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره برخی شنیده‌ها مبنی بر برنامه دولت برای ارسال اولویت‌دار لایحه بودجه ۱۴۰۲ عنوان کرد: دولت چند روزی است که کار بررسی لایحه بودجه سال آینده را در هیئت وزیران آغاز کرده ولی با این وجود هیچ گزارشی مبنی بر اینکه لایحه برنامه هفتم نیز در هیئت دولت در حال بررسی باشد، به دست ما نرسیده است.

در نشست عصر دیروز سران قوا مقرر شد برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در زمان مورد توافق سران، تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

شنیده‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور قرار است در نشست علنی یکشنبه هفته آینده به مجلس ارسال شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.