مهدی طارمی در پورتو ماندنی شد

در شرایطی که گفته می‌شود مهدی طارمی بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است، یک روزنامه پرتغالی از احتمال تمدید قرارداد مهاجم ایران خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی طارمی سومین سال حضورش در تیم پورتو پرتغال را تجربه می‌کند. این مهاجم بوشهری، سال ۲۰۲۰ و با عقد قرارداد ۴ ساله از تیم ریوآوه پرتغال راهی پورتو شد و فصل آینده این قرارداد به پایان می‌رسد.

عملکرد خوب طارمی در پورتو و سپس گلزنی او در جام جهانی با پیراهن تیم ملی ایران مقابل انگلیس باعث شده تا این مهاجم ۳۰ ساله به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال پرتغال تبدیل بشود.

به نقل از مهر، باشگاه پورتو قبل از جام جهانی بود که پیشنهاد تمدید قرارداد طارمی را به او ارائه کرد اما این مهاجم همه چیز را به بعد از این رقابتها موکول کرد. طارمی حتی در جریان مسابقات جام جهانی، گفتگویی با خبرنگاران پرتغالی داشت.

او در پاسخ به این سئوال که «آیا فکر می‌کنی عملکرد خوب در این جام جهانی باعث می‌شود به یک تیم و لیگ بزرگ‌تر و معتبرتر منتقل بشوی؟» این احتمال را رد نکرد و گفت: پورتو جزو تیم‌های بزرگ دنیا است. آنجا شرایط خیلی خوبی دارم. خوشحالم که آنجا هستم. الان فقط به تیم ملی فکر می‌کنم. با تمام احترام؛ فکر دیگری جز موفقیت تیم ملی ندارم. حالا ببینیم بازی‌های جام جهانی به چه شکل رقم می‌خورد و چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

در هفته‌های اخیر گفته می‌شد طارمی مورد توجه باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و آرسنال قرار گرفته است. بحث باشگاه اینترمیلان ایتالیا هم مطرح شد که «خاویر زانتی» مدیر ورزشی این باشگاه این خبر را تکذیب کرد.

از سوی دیگر باشگاه پورتو هم از تلاش برای حفظ طارمی و تمدید قرارداد او دست نکشیده است. روزنامه abola در شماره امروز خود مدعی شد طارمی پیشنهادی برای تمدید قرارداد از سوی پورتو در دستانش دارد و انتظار می‌رود مدیر برنامه او هفته آینده برای مذاکره با مسئولان باشگاه، به پورتو برود.

۱۸ ماه پایانی قرارداد طارمی با باشگاه پرتغالی می‌تواند تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد. این مهاجم در صورتی که به پیشنهاد پورتو پاسخ منفی بدهد، احتمالاً موانع کمتری برای جدایی از این تیم و ترانسفر به باشگاه دیگری خواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.