نماینده مجلس: حمید فرخ‌نژاد دلار گرفته علیه جمهوری اسلامی حرف بزند

حسین جلالی می‌گوید حمید فرخ‌نژاد برای صحبت علیه جمهوری اسلامی دلار گرفته بنابراین طبیعی است چنین حرف‌هایی بزند.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده انار و رفسنجان به رویداد۲۴ با اشاره به مهاجرت و همچنین سخنان می‌گوید حمید فرخ‌نژاد می‌گوید: آدمیزاد همین است دیگر، تعهد می‌دهد، اما عمل نمی‌کند، قول می‌دهد، اما انجام نمی‌دهد. اینکه می‌روند آن طرف آب و صحبت می‌کنند، خاصیتی ندارد. این افراد اگر حرف درست و راستی داشتند، در همین کشور خودمان مطرحش می‌کردند.

او می‌گوید: اینکه با دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی، اتهام‌زنی و … در خارج از کشور چنین صحبت‌هایی بکنیم، راه به جایی نمی‌برد. وقتی شما دلار خارجی میگیرد، طبیعتا این حرف‌ها را هم باید در خارج از کشور بزنید.

این مطالب را هم ببینید:

جلالی به اظهارات فرخ نژاد اشاره کرده و گفته چون این افراد از خارجی‌ها دلار گرفت‌اند و به آن‌ها تعهد داده‌اند چنین سخنانی مطرح کنند بنابراین قوه قضاییه در این مسئله باید مراقبت بیشتری انجام دهد و برای تعهد وثیقه‌های بیشتر و سنگین‌تری را در مد نظر قرار دهند تا این‌ها بفهمند که کشور حساب و کتاب دارد.

او می‌گوید: ما امنیت این کشور را مفت به دست نیاورده‌ایم که مفت از دست بدهیم. ۳۰۰ هزار شهید داده ایم تا این کشور آرام را به دست آوردیم. این‌ها به دنبال سوریه‌سازی و داعش سازی هستند و می‌خواهند کشور را برهم بزنند و نهاد‌های‌مربوطه نباید در این زمینه کم کاری کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.