گزارش نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان

پرسپولیس ۰-۰ پیکان/ توقف قرمز‌ها در هفته سیزدهم

تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر بود و سه تیم را در تعقیب خود می‌دید، در سیزدهمین دیدار خود برابر پیکان متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در بدترین موقع از دست بدهد.

به گزارش تازه‌نیوز، در دومین روز از هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر(۵۹ محمد عمری)، سیامک نعمتی(۸۲ فرشاد فرجی)، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا(۵۹ سروش رفیعی)، سعید صادقی(۷۵ حامد پاکدل)، امید عالیشاه(۵۹ مهدی عبدی)، وحید امیری و مهدی ترابی به میدان رفت. گولسیانی در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کرد.

گل محمدی که سپاهان را با یک امتیاز اختلاف در تعقیب تیمش می دید و استقلال هم این فرصت را داشت که صدرنشین شود، با تفکراتی هجومی تیمش را به زمین فرستاد و دقایق ابتدایی را با حملات پرتعداد پشت سرگذاشتند.

پرسپولیس که در این دیدار هم مانند دیدار برابر استقلال بدون مهاجم تخصصی به میدان رفت، با پاس های کوتاه و نزدیک بهم بازیکنانش بارها تا آستانه باز کردن دروازه پیکان پیش رفت اما در زدن ضربات آخر موفق نبود.

در مقابل پیکانی ها هم هر چند بخش زیادی از نیمه اول را به گل نخوردن اختصاص داده بودند، در ضد حملات صاحب چند موقعیت شدند اما آنها هم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

شرایط پرسپولیس در شروع نیمه دوم هم مشابه ۴۵ دقیقه اول بود و آنها تلاش زیادی کردند که خیلی زود دروازه حریف را باز کنند اما بازهم به دیواره دفاعی چند لایه حریف برخورد کردند.

شاید به همین خاطر بود که یحیی گل محمدی در دقیقه ۵۹ این دیدار سه تعویض همزمان انجام داد تا با به میدان فرستادن عبدی، عمری و رفیعی شرایط را به سود تیمش تغییر دهد اما در بازهم به روی همان پاشنه چرخید و پیکان اجازه نزدیک شدن سرخپوشان به دروازه شان را ندادند.

در ۱۰ دقیقه پایانی پیکانی ها در نیمه زمین خودشان به دفاع فشرده و چند لایه پرداختند و پرسپولیس هم توپ را تا پشت محوطه جریمه می برد اما در رساندن و نزدیک کردن آن به دروازه ناموفق بود.

در دقیقه ۸۸ این دیدار پیکان طلایی ترین فرصت برای باز کردن دروازه پرسپولیس را از دست داد و در دو مرحله می توانست به گل برتری برسد اما علیرضا بیرانوند یک تنه مقابل حریف ایستاد.

در ضد حمله پرسپولیس توسط مهدی ترابی صاحب یک موقعیت عالی شد اما شوت محکم این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

با این تساوی پرسپولیس ۲۶ امتیازی شد و باید منتظر برگزاری دیدار استقلال و صنعت نفت باشد تا مشخص شود صدر جدول در اختیار سرخپوشان باقی خواهد ماند یا این شاگردان ساپینتو هستند که با پیروزی برابر تیم آبادانی صدر را از آن خود می کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.