پدر ترانه علیدوستی کامل‌ترین مهاجم در فوتبال ایران/ جملات عاشقانه پدر برای دخترش +ویدئو

ناصر محمدخانی معتقد است حمید علیدوستی، پدر ترانه علیدوستی هنرپیشه سینما، کامل‌ترین مهاجم در فوتبال ایران بوده است.

به گزارش تازه‌نیوز، ناصر محمدخانی که خیلی‌ها از جمله علی پروین معتقدند او بهترین و تکنیکی‌ترین فوروارد ایران پس از پیروزی انقلاب بوده است ضمن تعریف از مهاجم اسبق تیم ملی و باشگاه هُما می‌گوید: من فوتبال حمید علیدوستی را خیلی قبول داشتم. او یک مهاجم با همه ویژگی‌های لازم بود. از هر دو طرف مثل ماهی دریبل می‌زد، شوت می‌زد، دوپا بود، گل می‌زد، سر می‌زد و یک خطر دائمی برای مدافعان حریف بود.

محمدخانی در جای دیگری از مصاحبه با خبرورزشی می‌گوید: ما در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۸۴ به اتفاق حمید علیدوستی و عبدالعلی چنگیز مثلث خوبی تشکیل داده و می‌توانستیم قهرمان شویم. متاسفانه حمید علیدوستی مصدوم شد که اگر این اتفاق بد نمی‌افتاد مطمئن باشید قهرمان آن دوره از مسابقات می‌شدیم. حمید علیدوستی یک فوروارد کامل در دوران خودش بود.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از اقتصاد۲۴، حس زیبا و توصیف درخشان حمید علیدوستی، اسطوره فوتبال ایران از تنها فرزندش، ترانه علیدوستی را در بخشی از فیلم مستند “سمفونی حمید“ ببینید.

او در این سکانس از دلبستگی‌اش به ترانه می‌گوید. حمید علیدوستی همیشه گفته که عاشق دخترش ترانه است. دختری که این روز‌ها در اوین است.

حمید علیدوستی پسری هم داشت که سال‌ها پیش او را در یک حادثه شب چهارشنبه‌سوری از دست داد. این روز‌ها حمید علیدوستز از نوه‌اش نگهداری می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.