انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از مسئولان درباره افزایش شدید قیمت دلار!

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش قیمت دلار گفتند:. وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، شفقنا نوشت: مرجع تقلید شیعیان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مجلس سوگواری که با حضور اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، به تبیین فضائل و مناقب حضرت صدیقه طاهره(س) پرداختند.

ایشان با با بیان این که حضرت زهرا(س) فضائل بسیاری دارند، یادآور شدند: ما در کتاب «فاطمه برترین بانوی جهان» چهل حدیث دربارۀ فضائل فاطمۀ زهرا(س) بر اساس منابع معتبر عامه آورده‌ایم.

ایشان در ادامه به ازدواج ساده و ساده‌زیستی آن حضرت اشاره کرده و گفتند: امروز مشاهده می کنیم برخی مدعیان اسلام که مراسم ازدواج و زندگی آنها به شدت تشریفاتی و مجلل است، آن را تابلو کرده و در معرض دید همگان قرار می دهند.

ایشان افزودند: امروز جامعۀ ما دچار گرفتاریها و مشکلات فراوانی از جمله مشکل اقتصادی و فرهنگی است. در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.

ایشان تأکید کردند: ما همانطور که معتقد به تقویت نظام و مسئولین نظام هستیم، معتقدیم باید به مشکلات مردم هم توجه جدی داشته باشیم.

آیت الله مکارم شیرازی در مورد مشکلات فرهنگی نیز گفتند: برخی می خواهند مسألۀ حجاب را به ابتذال بکشانند. کار به جایی رسیده که به بی حجابی افتخار می کنند و در میان جمعیت ظاهر می شوند.

ایشان مردم را علاقه مند و وفادار به نظام و کشور دانسته و افزودند: مردم در مقابل مشکلات تحمل و حوصله دارند، اما باید به وفا و حوصله مردم توجه شود. مسئولین این مسائل و مشکلات را جدی بشمارند و به گرفتاری های مردم رسیدگی کنند. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.