تهدید جدید نتانیاهو: اولویت کابینه من مقابله با ایران است

نتانیاهو ادعا کرد: ما تمام تلاش خود را برای امضای توافقات سازش بیشتر با کشورهای منطقه به کار خواهیم گرفت و با دشمنان اسرائیل که در طول ۲۵ سال گذشته علیه ما جنگ به راه انداخته‌اند، مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه تحلیف و رأی اعتماد کابینه خود در کنست، مدعی شد که همه توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به کار خواهد گرفت.

به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» امروز (پنج شنبه) در جلسه رأی اعتماد پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به کابینه خویش، در سخنانی مدعی شد که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای است و اولویت کابینه او مقابله با این موضوع خواهد بود.

به نوشته الجزیره، او افزود: «ایران تلاش دارد با ساخت بمب اتمی امنیت و موجودیت حکومت را از بین ببرد».

این مطالب را هم ببینید:

نتانیاهو همچنین ادعا کرد: ما تمام تلاش خود را برای امضای توافقات سازش بیشتر با کشورهای منطقه به کار خواهیم گرفت و با دشمنان اسرائیل که در طول ۲۵ سال گذشته علیه ما جنگ به راه انداخته‌اند، مبارزه خواهیم کرد».

همزمان با برگزاری این جلسه، فضای داخلی و بیرونی کنست نیز متشنج شده و برخی از نمایندگان در میانه سخنان نتانیاهو ایستاده و علیه او شعار دادند.

گفته می‌شود که نتانیاهو راستگراترین و تندروترین کابینه تاریخ رژیم صهیونیستی تشکیل خواهد داد و از این رو صدها نفر در خارج از ساختمان کنست نیز به شعار دادن علیه او مشغول هستند. تشکیل کابینه نتانیاهو با حضور عناصر تند که برخی از آن‌ها سابقه عضویت در گروههای تروریستی را دارند، موجب نگرانی شدید برخی گروههای چپ‌گرا در رژیم صهیونیستی و همچنین دولت‌های غربی شده است. (جزئیات بیشتر)

امروز همچنین قرار است رئیس جدید کنست نیز انتخاب شود و  احتمال قوی‌ای وجود دارد که امیر اوهانا به عنوان رئیس بعدی پارلمان، به عنوان اولین فرد آشکارا همجنس‌گرا در این سمت، منصوب شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.