زالی: تهران زودتر از سایر استان‌ها میزبان موج سوم کروناست

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با تشریح وضعیت کرونا در پایتخت گفت: تهران زودتر از سایر استان‌ها میزبان موج سوم کروناست.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، علیرضا زالی با بیان این موضوع که پیش بینی‌ها حکایت از حرکت ما به سمت موج سوم بیماری کرونا دارد، اظهار کرد: به نظر می‌رسد ورود موج سوم در استان تهران خیلی زودتر از سایر استان‌ها شکل خواهد گرفت.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه با اشاره به آمار ۷۲ ساعته اخیر ویروس کرنا، گفت: شهر تهران دارد شرایط جدیدی را تجربه می‌کند و کماکان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی افزود: خواسته کارشناسی ما در ستاد کرونای کلانشهر تهران این است که حتما محدودیت از جمله دورکاری کارکنان در استان تهران اجرا شود و حداکثر یک سوم کارکنان در قالب دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

زالی با اشاره به لغو دورکاری کارکنان اظهار کرد: دورکاری کارکنان در استان تهران لغو شده، اما درخواست فنی و کارشناسی ما ادامه این محدودیت حداقل تا پایان شهریور ماه در استان است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: نسبت به هفته‌های گذشته که وضعیت آرام تری داشتیم با افزایش آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوت شدگان مواجه هستیم لذا پیشنهاد ما این است که محدودیت‌ها به خصوص دورکاری کارکنان مجددا اعمال شود.

وی افزود: این کار هم منجر به کاهش حضور کارکنان در مجموعه ادارات می‌شود و هم از تولید سفر در شهر پرترافیک تهران می‌کاهد، به عبارتی این کار دو ویژگی کاهش بار ترافیکی و تولید سفر و مدیریت حضور کارکنان را به همراه دارد.

زالی با بیان این موضوع که شرایط استان تهران به خصوص شهر تهران در روز‌های اخیر از نظر آماری روبه افزایش است، تصریح کرد: آمار ۲۴ ساعته نشان می‌دهد که بیش از ۶۵۹ بیمار در استان تهران بستری شدند و نسبت به هفته قبل کاملا رو به افزایش است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: چند روزی است که آمار‌ها با شیب ملایم روبه افزایش است و متاسفانه ۱۴۳ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

وی با بیان این موضوع که در ستاد کرونای کلانشهر تهران ۱۵ گروه در قالب گروه‌های پرخطر تعیین شد، گفت: این افراد کماکان از حضور در ادارات و دوایر کاری معافیت دارند و نباید حضور پیدا کنند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: این افراد کماکان برای حضور در محل کار با محدودیت مواجه هستند و باید شامل معافیت باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.