اظهارات جدید انگلیس علیه سپاه/ تحریم‌های بیشتر در پیش است!

وزیر خارجه انگلیس در توئیتی اعلام کرد که تحریم‌ها علیه سپاه را ادامه خواهند داد.

به گزارش تازه‌نیوز،  ایرنا نوشت: جیمز کلورلی روز جمعه با انتشار پیامی تکراری درباره کارزار خصمانه لندن علیه تهران در ماه‌های اخیر مدعی شد: ما از زمان مرگ مهسا امینی ۴۷ نفر را تحریم و ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل بیرون کردیم.

او در اظهاراتی متناقض با توئیت پیشین خود که گفته بود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور کامل در فهرست تحریم‌های انگلیس قرار گرفته است، افزود: به تحریم کامل سپاه ادامه می‌دهیم.

وزیر خارجه انگلیس با بیان این ادعا «در مورد ایران، باید با عمل نه فقط با حرف، رفتار کنیم» در اظهاراتی خلاف عرف دیپلماتیک، مدعی شد: تا زمانی که نظام ایران پاسخگو نباشد متوقف نمی‌شویم.

کلورلی سه روز پیش هم در توئیت مشابهی با تکرار مسائل حقوق بشری و ادعای بی اساس مشارکت نظامی ایران با روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد: ما به خاطر اقدامات بین‌المللی و داخلی ایران کارهای زیادی انجام دادیم. ما پلیس امنیت اخلاقی و قضات ایرانی را که معترضان در ایران را محاکمه می‌کنند، تحریم کردیم. همچنین شخصیت‌ها و شرکت‌های ایرانی را که پهپادهای نظامی در اختیار روسیه قرار داده‌اند تا برای سرکوب غیرنظامی در اوکراین مورد استفاده قرار گیرد در فهرست تحریم‌ قرار دادیم.

وی در مسیر حمایت از نا آرامی‌ها در ایران، ادعا کرد: ما ظالمان در ایران را مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.