مهدی رحمتی گزینه آجورلو برای هدایت استقلال

مدیرعامل سابق استقلال از مهدی رحمتی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی مجیدی نام برد.

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از قطعی‌شدن جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در پایان لیگ بیست و یکم، انتخاب سرمربی جدید برای تیم قهرمان، مهم‌ترین ماموریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل وقت استقلال بود.

آجورلو که در آن زمان برای انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال تلاش زیادی انجام داده بود اما در نهایت قرعه به نام مربی خارجی و ریکاردو ساپینتو افتاد، از رخدادی جالب در آن مقطع پرده برداشت.

به نقل از ورزش سه، آجورلو با اعلام اینکه بعد از امتناع نکونام و عنایتی از حضور به عنوان سرمربی استقلال باز هم از انتخاب سرمربی ایرانی دست برنداشته بود، مهدی رحمتی را دیگر گزینه مدنظرش برای حضور روی نیمکت استقلال دانست.

هرچند در آن زمان اخبار مذاکرات استقلال با نکونام و عنایتی در رسانه‌ها مطرح شده بود اما تا این لحظه خبری از مذاکره آجورلو با رحمتی اطلاع رسانی نشده بود و این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که مدیر سابق آبی‌ها از وجود فضای مخالفت شدید با حضور سرمربی ایرانی به عنوان دلیل قطعی نشدن همکاری‌اش با مهدی رحمتی خبر داد.

نکته دیگر اینکه آجورلو در این مصاحبه از ثبت تصویر نمادین برای انعقاد قرارداد با یکی از گزینه‌ها خبر داده که در نهایت به خاطر همین فضای سنگین، دو طرف از رسمی شدن و تکمیل آن امتناع کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.