روحانی معروف سرانجام منتقد شد/ در شرایط بدی به سر می‌بریم!

یک فعال سیاسی گفت: متأسفانه نسل جوان ما در شرایطی است که برای خود آینده‌ای نمی‌بیند.

به گزارش تازه‌نیوز، غلامرضا مصباحی‌مقدم، فعال سیاسی اوصلگرا درباره سفر قالیباف، رئیس مجلس، به قم و دیدار با مراجع عظام درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: همواره مراجع بزرگوار مشکلات مردم را به دولتمردان گوشزد می‌کنند. آنان زبان مردم در مقابل مسئولان و رؤسای کشور هستند. طبعا وقتی مراجع با رئیس مجلس هم روبه‌رو می‌شوند به یاد مشکلات مردم می‌افتند و تذکر می‌دهند. اقدامی که حضرات مراجع بزرگوار می‌فرمایند، بسیار بجاست.

او با طرح این سؤال که حالا در مواجهه با مشکلات چه باید کرد؟ افزود: ما در شرایط بدی به سر می‌بریم. از سویی تحریم‌های اقتصادی و از سوی دیگر فشارهای دیگر و افزوده‌شدن تحریم‌های اروپایی‌ها را شاهد هستیم؛ به دلیل اغتشاشات اخیر در کشور و برخوردهایی که با اغتشاشگران صورت گرفت، چپ و راست اروپایی‌ها ما را تحریم می‌کنند.

او ادامه داد: اینکه مذاکرات برجام متوقف شد و به نتیجه نرسید، فضا را به نحوی غیرقابل‌تحمل کرده؛ به این معنا که از لحاظ روانی هم فشارها را مضاعف کرده است. همه اینها دست به دست هم داده و روی نرخ تورم، ارز و کالاها اثر گذاشته است. مصباحی‌مقدم اظهار کرد: امیدواریم در این مسائل دولت، مجلس و قوه قضائیه دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود؛ هم مبارزه با مفاسد جدی‌تر گرفته شود، هم جلوی رانت‌خواری‌ها گرفته شود و هم به‌گونه‌ای باشد که آرامش بر ملت و سرمایه‌گذاران حاکم شود.

او همچنین تأکید کرد: متأسفانه نسل جوان ما در شرایطی است که برای خود آینده‌ای نمی‌بیند. باید افراد تأثیرگذار خصوصا شخصیت‌هایی که مورد توجه نسل جوان هستند برای جوانان مایه دلگرمی باشند و امید دهند. اگر بنا باشد خدای نکرده نسل جوان ما به همین شکل ناامید باقی بماند، به صورت منفی در آینده کشور تأثیرگذار خواهد بود.

مصباحی‌مقدم در ادامه افزود: اگر بنا باشد این کشور اصلاح شود، چه کسانی باید آن را اصلاح کنند؟ همین نسل جوان و جوانان باید کشور را اصلاح کنند؛ جوانانی که تحصیل می‌کنند، دانش‌آموخته دوره‌های تحصیلات تکمیلی هستند و در دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند به ویژه نخبگان؛ اینها هستند که آینده کشور را می‌سازند. خواصِ تأثیرگذار بر نسل جوان؛ خواص سیاسی و فرهنگی و خواصی که در مسائل اجتماعی فعال هستند و به نحوی چشم و چراغ مردم و نسل جوان به حساب می‌آیند باید توضیح دهند و تبیین کنند به نحوی که برای نسل جوان ما مشخص شود که این‌گونه حوادث و فشارهای بیگانه و مشکلات داخلی که انقلاب ما با آنها روبه‌روست، چیزهایی نیست که برای اولین‌بار رخ داده باشد، بلکه تکرار می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.