۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان

۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی در جاده‌های استان خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ جواد بخشی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این خودرو، ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: یک دستگاه خودرو توقیف شد و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مبارزه با قاچاق سوخت به‌طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان برای مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف بیش از پنج هزار لیتر سوخت قاچاق در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از کشف پنج هزار و ۳۵۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سه دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها، ۵ هزار و ۳۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی فردوس بیان کرد: در این خصوص پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.