ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا می‌شود؟

در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر بر اساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها می‌توانند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، پنجره زمستانی برای تیم‌های لیگ برتر تا هفته هیجدهم بازی‌ها ادامه خواهد داشت اما پنجره استقلال بسته است و شاید این انسداد تا زمان پایان نقل و انتقالات زمستانی ادامه داشته باشد!

به نقل از خبرورزشی، پرونده‌هایی که علیه باشگاه استقلال در فیفا وجود دارد و یکی دو تا نیست و گفته می‌شود باشگاه برای باز کردن پنجره به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد! پرونده پین، میلیچ، استراماچونی و… از جمله پرونده‌هایی است که علیه استقلال وجود دارد و فیفا به همین خاطر پنجره این تیم را بسته است.

در حالی که امید کمی به باز شدن این پنجره وجود دارد ریکاردو ساپینتو لیست از بازیکنان مورد نظر خود را تهیه کرده تا آنرا به علی فتح الله زاده ارایه دهد. او بعد از بازی با مس رفسنجان به سبک بازی تیمش ایراد گرفت و این بدین معنی است که استقلال برای تقویت و حضور بهتر در دور برگشت نیاز به حضور بازیکنان جدید دارد.

نکته مهم اینکه استقلال در ابتدای فصل توسط باشگاه بسته شد و ریکاردو ساپینتو امیدوار است با نفرات جدیدی که به ترکیب تیم اضافه می‌کند شرایط فنی تیم را به ایده‌هایش نزدیک کند. گفته می‌شود در صورتی که پنجره زمستانی استقلال باز نشود، ممکن است ریکاردو ساپینتو با توافق دو طرفه اردوی تیم را ترک کند! چرا که در بازی با مس رفسنجان به خوبی متوجه شد، برای ادامه سیر صعودی باید تیم را تقویت کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.