یحیی گل‌محمدی: این روندمان باید تا فینال ادامه داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:یکی از فاکتورهایی که باعث شد بازی امشب بازی خوبی از آب در بیاید قضاوت آقای کرمانشاهی و تسلط او روی صحنه‌ها بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از طرف تیممان شاهد بودیم و فوتبال خوبی ارائه شد. هر دو تیم به دنبال بازی فنی بودند که قبل از شروع قابل پیش بینی بود که فوتبال خوبی از آب در بیاید. در بازی همه چیز را خوب کنترل کردیم و حتی می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. بازیکنانم مزد برتری خود را خوب گرفتند و به آنها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. امیدوارم این روند تا فینال ادامه داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ادعای نوازی مبنی بر اینکه تکل سرلک اخراج داشت عنوان کرد: یکی از فاکتورهایی که باعث شد بازی امشب بازی  خوبی از آب در بیاید قضاوت آقای کرمانشاهی و تسلط او روی صحنه ها بود. من قشنگ داشتم صحنه را می دیدم و بازیکن ما واضح توپ  را زد. هر دو بازیکن تکل زدند و ادعای مربی حریف درست نبود، از تیم داوری هم به خاطر قضاوت خوبش تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی در خصوص گل نزدن‌های آرمان رمضانی گفت: این بازیکن خیلی خوب کار کرد و روی هوا خیلی خوب توپ را به بازیکنان رساند. رمضانی دوندگی زیادی در جریان بازی داشت و البته او در تک به تک ها خوب کار نکرد اما باید قبول کنیم او تلاش کرد که در موقعیت قرار بگیرد. او باید بیشتر تلاش کند ضمن آنکه ما نباید نسبت به یک بازیکن نا امید شویم. او این ضعف را با تمرین بیشتر برطرف خواهد کرد.

وی در خصوص چمن ورزشگاه آزادی نسبت به بازی قبل عنوان کرد: زمین نسبت به بازی قبل خیلی بهتر شده بود. استقلال و پرسپولیس و تیم ملی فقط این زمین را در اختیار دارند. این زمین خیلی وقت است باید دستخوش تغییرات می‌شد و فکر می‌کنم این چمن عمر خودش را کرده و حتما باید تغییرات اساسی در آن به وجود بیاید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور مدیرعامل این باشگاه در ورزشگاه تصریح کرد: من در رختکن بودم و ایشان را ندیدم ولی از حضور آقای سمیعی تشکر می‌کنم.باشگاه پرداختی خوبی به بازیکنان بابت سال قبل داشت و مدیریت در تلاش هستند که این مسائل را حل کنند. من و بازیکنان به عینه می بینیم که مدیران باشگاه تلاش می کنند مشکلات باشگاه به حداقل برسد.

تمدید قراردادش گفت: این افتخار نصیب من شد و خدا را شکر می کنم که می‌توانم در خدمت پرسپولیس باشم. روز گذشته یک روز به یاد ماندنی برای من بود، از اعتماد باشگاه و هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد این عزیزان را بدهم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.