مگر قرار نبود بانک‌ها در پرداخت وام‌تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان، ضامن درخواست نکنند؟

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مگر قرار نبود بانک‌ها در پرداخت وام‌ها تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان، ضامن درخواست نکنند اما حال باید پرسید چرا اعتبارسنجی در بانک‌ها، ملاک قرار گرفته است؟

به گزارش تازه‌نیوز، علی زنجانی حسنلوئی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: آقای رئیس جمهور چرا لایحه نظام هماهنگ حقوق به مجلس آورده نمی‌شود؟ چقدر ما باید شاهد تفاوت پرداخت در میان ارگان‌های مختلف کشور باشیم.

به نقل از ایسنا: وی در ادامه اظهار کرد: چرا بودجه به طور کامل تخصیص داده نمی شود؟ متأسفانه مسئولان بودجه را همان طور که می‌خواهند اجرا می‌کنند نه آن طور که مجلس به تصویب رسانده است. بنابراین بهتر است اصلا لایحه به مجلس آورده نشود چرا که بودجه امسال نیز به طور کامل ابلاغ نشده و تیم اقتصادی دولت در این زمینه برنامه و اقدام خاصی نداشته است.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس، تصریح کرد: چرا بانک‌ها از سیاست دولت تبعیت نمی‌کنند؟ مگر قرار نبود بانک‌ها در پرداخت وام‌ها تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان، ضامن درخواست نکنند، باید پرسید چرا اعتبارسنجی در بانک‌ها ملاک قرار گرفته است؟ استدعا داریم وام‌های ازدواج و مسکن مشمول اعتبارسنجی نشوند تا مردم بتوانند راحت‌تر به خواسته‌های خود برسند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.