انتقاد نماینده مجلس از رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرایی نشدن کامل قانون رتبه بندی معلمان گفت: اگر قرار است در بحث تعلیم و تربیت موفق باشیم، همه افراد فعال در آموزش و پرورش در این زمینه موثرند.

به گزارش تازه‌نیوز، کیومرث سرمدی واله در جلسه صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: هدف از تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی فرهنگیان است به نوعی که معلمان در کلاس درس با توفیقاتی همراه شوند که تعلیم و تربیت به هدف نهایی دست یابند.

به نقل از گسترش‌نیوز، این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اجرایی نشدن کامل طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: اگر قرار است در بحث تعلیم و تربیت موفق باشیم، همه افراد فعال در آموزش و پرورش در این زمینه موثرند؛ نیروهای خدماتی و سرایدارانی که فرهنگی هستند، از حداقل حقوق برخوردارند و از طرف دیگر نیز رتبه بندی شامل نیروهای اداری که در جاهای مختلف مشغول به کار هستند، نمی‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر در همه افرادی که در عرصه تعلیم و تربیت هستند انگیزه ایجاد نکنیم، صرف اجرای کامل رتبه بندی برای معلمان اهداف این طرح را عملیاتی نخواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.