پیراهن مارادونا چگونه به دست مسی رسید؟

دنیله ارگوچی، دوست صمیمی دیگو مارادونا فقید ادعای جالبی درباره خوشحالی بعد از گل لیونل مسی در دیدار روز گذشته بارسلونا مقابل اوساسونا مطرح کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، به نظر می رسد پیام لیونل مسی در صفحات اجتماعی خود به خاطر درگذشت دیه‌گو آرماندو مارادونا کافی نبوده چراکه او روز گذشته و بعد از گلزنی در دیدار بارسلونا برابر اوساسونا یک اتفاق شگفت انگیز را از خود به نمایش گذاشت؛ جایی که او برای خوشحالی بعد از گل خود در حالی پیراهنش را درآورد که زیر آن لباس شماره 10 دیه گو آرماندو مارادونا در باشگاه اولد بویز را بر تن کرده بود.

دنیله ارگوچی، دوست دیه گو آرماندو مارادونا که یکی از کتاب های بیوگرافی در مورد او را هم نوشته برای نشریه ال گرافیکو فاش ساخت که این پیراهن چطور به دست فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رسیده است.

داستان از این قرار است که سرخیو فرناندز که یک قاضی و البته کلکسیونر هم محسوب می شود این پیراهن را در اختیار داشته و مسی دو بار سعی کرده بود آن لباس مارادونا را به دست بیاورد و بالاخره فرناندز آن را به دست او می رساند.

نکته جالب اینکه این اتفاق حدود دو سال پیش و قبل از جام جهانی 2018 روسیه رخ داده است. مسی از گرفتن این پیراهن بسیار خوشحال می‌شود اما برای احترام این مسئله را رسانه‌ای نمی‌کند. فرناندز نیز از اینکه توانسته چنین لطفی در حق برنده شش باره توپ طلا بکند هیجان زده شده است؛ در نهایت نیز درگذشت مارادونا باعث شد که بالاخره از این پیراهن رونمایی شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.