بیماری روانی رئیس‌جمهور عود کرده است!

روان‌پزشکان هشدار دادند که روزهای باقی مانده از ریاست جمهوری ترامپ خطرناک‌ترین روزها است و می‌توان انتظار داشت ترامپ برای ماندن در قدرت دست به هر کاری بزند.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، «آن اپل بائوم» نویسنده آمریکایی در آتلانتیک با لینک مطلب واشنگتن پست درباره 20 روز خیال پردازی و ناکامی ترامپ برای لغو انتخابات، نوشت: هیچ کس نمی‌خواهد از کلمات خاص برای توصیف این نوع رفتار ترامپ، {کلمات مربوط به بیماری‌های روانی} استفاده کند.

امتناع از پذیرش شکست، ممانعت از انتقال صلح آمیز قدرت، اخراج مقامات ارشد امنیتی و دفاعی و تلاش برای انجام جنگ موارد هشدار آمیزی است که در روزهای باقی مانده ترامپ در قدرت، جامعه جهانی را دچار نگرانی کرده است.

گفتنی است پیش‌تر 37 روانپزشک در کتابی با نام The Dangerous case of Donald trump در سال 2017 درباره مشکلات روحی روانی رئیس جمهور هشدار داده بودند.

منتظر روزهای خطرناک ترامپ باشید!

به گزارش تازه نیوز، دکتر «بندی ایکس لی» نیز در نیویورک دیلی نیوز نوشت: اعلام پیروزی در شب انتخابات، زمانی که حتی یک رای الکترال هم معلوم نبود، نقشه ترامپ برای تخریب روند انتخابات و ایجاد خشونت بالقوه در جامعه را نشان داد. او شبیه لرزه نگار عاطفی، گفته‌ها و اعمال خود را با توجه به آنچه می‌تواند از آن دور شود، درجه بندی کرده و به وضوح دریافته است که بدون از دست دادن رای می‌تواند پیروان خود را تحقیر کرده، یا بدرفتاری کند و حتی بکشد!

رفتارهای غیرمنطقی او بعد از انتخابات به دو دلیل یارکشی غیرمعقول و قدرت پست ریاست جمهوری ایالات متحده، خطرناک‌تر از گذشته شده است.

این همان چیزی است که سال 2017 روان‌پزشکان از جمله دکتر رابرت لیفتون، جودیت هرمان و جیمز گیلیگان از دانشکده پزشکی دانشگاه Yale درباره سلامت روان ترامپ هشدار داده و نوشتند. روزهای باقی مانده از ریاست جمهوری ترامپ خطرناک‌ترین روزها است و می‌توان انتظار داشت ترامپ برای ماندن در قدرت دست به هر کاری بزند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.