دستخط خیلی محرمانه سردار سلیمانی در یک عملیات نظامی +عکس

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت ایام سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به انتشار سندی با قید خیلی محرمانه کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت ایام سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به انتشار سندی با قید خیلی محرمانه کرده است که از فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی تیپ امیرالمؤمنین با موضوع احتمال تک دشمن در منطقه مهران در تاریخ ۲۸/ ۷/ ۱۳۶۳ به دستخط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نگاشته شده است.

به نقل از اقتصادآنلاین، در این سند آمده است:

سلام‌علیکم

بنا به گزارشات واحد اط.ع.ل و نیروهای شناسایی به این لشکر، دشمن اقدام به باز کردن معبر بزرگی در قسمت فیروزآباد نموده است و بنا به شواهد موجود و وضعیت منطقه احتمالاً دشمن قصد دارد به ارتفاعات حمرین و خط پدافندی مهران تک نماید اهداف دشمن از انجام این تک اهداف زیر می‌باشد.

الف: تقویت روحیه نیروهای خودش

ب: تضعیف روحیه رزمندگان اسلام

ج: گرفتن اسیر از نیروهای خودی

د: انهدام نیرو

لازم است جهت مقابله با هر نوع تحرک و عملیات دشمن به خط منطقه مهران تقویت شود و تعدادی نیرو بصورت احتیاط در منطقه باشد مسئولی آگاه بعنوان مسئول محور مهران مشخص شود. خط فاصل بین نیروها، شیار گاری و ارتفاعات نیروهای تأمینی گذاشته شود. به ژاندارمری در جناح چپ نیز نیروها هشیار باش بدهند، توپخانه آمادگی کامل داشته باشد.

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.