حیدری: مطمئنم پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در این فرمت جدید هیچ باشگاهی ستاره لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. فکر می کنم اولین تیمی باشیم که این ستاره را روی پیراهن خودمان ببینیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بعد از بازی پرسپولیس و شهرخودرو در گفت و گو با رادیو اظهار داشت: هدف پرسپولیس رسیدن به جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است و هدف آقای گل محمدی هم همین است و برنامه های مختلفی را امتحان می کنند.

وی افزود: صبوری هواداران پرسپولیس هم ستودنی است شما بازیهای لیگ را بخواهید با برنامه های مختلف امتحان بکنید. به نتایج دلخواهتان نرسید ولی به هدفتان که خیلی مهم است و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسید.

او ادامه داد: ارسال از کناره ها با وجود آرمان رمضانی بود که تیم حریف این روند را پیش بینی کرده بودند و او را پرس کرده بودند و در مرکز زمین تجمع داشتند. حتی با این وضعیت، آرمان رمضانی دو تا موقعیت داشت که گل نشد. پرسپولیس به نظر من دیگر این سبک را امتحان نخواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: پرسپولیس خیلی وقت است که ارسال از کناره ها را فراموش کرده. البته این تاکتیک بعضی اوقات می تواند کارساز باشد شاید برای دقایقی از بازی که گره خورده باشد نه برای کل بازی که تاکتیک تیم باشد.

او درباره تعویض های امروز سرخپوشان عنوان کرد: آقای گل محمدی هم خودشان این موارد را می دانند ولی فکر می کنم با آمدن وحید امیری و احسان پهلوان و تعویض های دیگری که پرسپولیس کرد به آن تیم همیشگی بیشتر نزدیک شد. گره گشای تیم در این بازی سید جلال حسینی و گل به موقعش بود.

او در پاسخ به سوال کارآمد بودن شاکله دفاعی شهر خودرو تا قبل از گل سید جلال اعلام کرد: آنها برای پرسپولیس تله گذاشته بودند که از کناره ها نفوذ بکنند و در وسط زمین تجمع کرده بودند تنها راهی که می شد گل زد ضربه ایستگاهی بود، پرسپولیس آن را هم انجام داد. دقیقه 67 به بعد اصلا پرسپولیس 30 درصد کیفیتش عوض کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره واکنش سرمربی پرسپولیس بعد از محرومیت آل کثیر، خروج ترابی  و علیپور، اعلام داشت:شاید هر مربی دیگری بود همه چیز را بهم می ریخت ولی ایشان صبوری کردند و فقط روی کارشان مرکز کردند.

او در پاسخ به سوال تمرکز زیاد روی لیگ قهرمانان و تست پلن های مختلف امکان از دست رفتن امتیازات زیادی را تا قبل از فینال آسیابرای سرخپوشان فراهم می کند، اظهار داشت:پرسپولیس بازیکنان جدید و با کیفیتی خریده و در حد نام این باشگاه هستند و بازیکنانی نیستند که بی کیفیت باشند بنابراین آنها هم باید فرصت بازی برسد. یک جورهایی قرعه کشی بازیها را ببینید پرسپولیس در بازیهای اول بازیهای سبکتری دارد. البته هوادار هم حق دارد نتیجه دلخواه و برد بخواهد. به نظرم باید ترکیبی از گرفتن نتیجه و تست پلن ها را انجام بدهند بهتر است تا اینکه یک ربع آخر ارنج اصلی تیم بازی کنند.

وی درخصوص اینکه آیا امسال 9 آذر ستاره اول قهرمانی آسیا را روی پیراهن پرسپولیس می بیند، عنوان کرد:پرسپولیس البته یک ستاره روی پیراهنش دارد ولی در این فرمت جدید هیچ باشگاهی ستاره لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. فکر می کنم اولین تیمی باشیم که این ستاره را روی پیراهن خودمان ببینیم. من صدر صد امیدوارم که پرسپولیس قهرمان شود و آن را در چشم های همه بازیکنان تیم می توان دید.

۱ نظر
  1. تاج

    رابینز میگه: فقط آدم های احمق از چیزی صددرصد مطمئن هستند!!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.