نقشه تخریب علی دایی شکست خورد/ محبوبیت اسطوره فوتبال ایران بیشتر شد!

ملی پوش اسبق کشورمان گفت: از اینکه کنار علی دایی همبازی بودم افتخار می کنم چرا که او مرد بزرگی است.

به گزارش تازه‌نیوز، حمید استیلی درباره نظر کارشناس صدا و سیما به علی دایی اظهار داشت: نمی‌دانم هدف از این برنامه چی بود؟ ولی اعتقاد دارم باید اسطوره‌های این مملکت را حفظ کنیم. وقتی در تمام دنیا برای قرعه کشی جام جهانی علی دایی از ایران انتخاب می شود می توان پی برد که دایی اسطوره بزرگی است و باید بیشتر از همیشه قدر او را بدانیم.

وی افزود: من به عنوان هم بازی با علی دایی، به ایشان افتخار می کنم و باعث افتخار من است که در کنار او فوتبال بازی می کردم. او همیشه در کار خیر حرف اول را می زد و درد مردم را احساس می کرد. منش پهلوانی دارد و مطمئن باشید همه مردم او را دوست دارند.

به نقل از خبرورزشی، استیلی  در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کارشناس صدا و سیما اینگونه قصد داشت علی دایی را تخریب کند، اما باید بدانید از محبوبیت او کم که نشد هیچ، بلکه محبوبیت دایی نیز بیشتر شد. او یک چهره ملی است و باید بیشتر قدرش را بدانیم.

ملی پوش پیشین در پایان گفت: در امارات برای حشمت خان مهاجرانی جشن تولد می گیرند. بنابراین باید قدر آدم های  بزرگ و اسطوره ها را بدانیم چرا که آنها عزیز یک ملت هستند. دایی با طحال پاره و سرشکسته برای تیم ملی و قداست پیراهن تیم ملی مبارزه می کرد و افتخار آفرینی کرد و این رفتارها اصلا درست نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.