برادر رسول خادم از کار اخراج شد!

امیررضا خادم عنوان‌دار سابق کشتی جهان و المپیک به دلیل اتخاذ مواضع انتقادی در چند ماه گذشته از کار برکنار شده است!

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز پیش خبر بستن در زورخانه به روی رسول خادم منتشر شد.

رضا لایق مربی سابق تیم‌ ملی کشتی به روزنامه «اعتماد» گفت، فرماندار و حراست استانداری قزوین اجازه حضور رسول خادم و پرویز پرستویی را در مراسم یادبود یکی از شهدای مدافع حرم که قرار بود در زورخانه‌ای در قزوین برگزار شود نداده و به خانواده شهید اسدی که خادم را دعوت کرده بودند گفته شده که این دو نفر (خادم و پرستویی) شرایط خاصی دارند.

طبق اعلام رسانه‌ها، رسول خادم به دلیل مواضع انتقادی‌اش در چند ماه گذشته تحت فشار قرار گرفته و گفته شده او ممنوع‌الخروج و ممنوع‌المعامله است.

این مطالب را هم ببینید:

حال طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده، دیگر عضو خانواده خادم یعنی امیررضا که همانند رسول در طول چند وقت گذشته در اینستاگرامش متن‌هایی انتقادی پیرامون شرایط موجود نوشته به سرنوشتی مشابه دچار شده، با این تفاوت که او را از محل کار خود اخراج کردند!

امیررضا خادم عنوان‌دار جهان و المپیک که هم سابقه نمایندگی مجلس و هم معاونت وزیر ورزش و هم ریاست فدراسیون کشتی را در کارنامه دارد بعد از اتمام کار در وزارتخانه در هگتا (هلدینگ گردشگری وزارت کار) مشغول به کار شده بود. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت، در حالی که سه ماه پیش حکم خادم به دلیل عملکرد قابل توجه در این نهاد به مدت چهار سال تمدید شده بود چند روز پیش به یکباره حکم برکناری او صادر و خادم از این مجموعه کنار گذاشته شد! هرچند در مورد اخراج امیررضا شفاف‌سازی درستی صورت نگرفته اما گویا این تصمیم به خاطر مواضع انتقادی او در چند وقت گذشته بوده است.

مساله برکناری ناگهانی خادم تنها محدود به خودش هم نمی‌شود. روز دوشنبه هفته پیش در اقدامی ناگهانی سید علیرضا حسینی طباطبایی که مرداد امسال به عنوان مدیرعامل هگتا منصوب شده بود برکنار و حسین رمضانی به جای او منصوب شد. این منبع آگاه مدعی شد دلیل برکناری طباطبایی امتناع از امضا کردن صورت‌جلسه برکناری خادم بوده است. طبق برخی شنیده‌ها، دو عضو دیگر هیات مدیره نیز در اعتراض به برکناری امیررضا خادم استعفا دادند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.