ادارات استان تهران فردا پنج‌شنبه ۲۲ دی تعطیل شد؟

همه ادارات استان تهران به جز ادارات خدمات رسان فردا پنجشنبه 22 دی ماه به علت برودت هوا تعطیل است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، همه ادارات شهرستان‌های استان تهران روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است و تا روز شنبه باید کل سیستم های گرمایشی خاموش باشد.

ادارات پیشوا تعطیل شد

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به تعطیلی ادارات این شهرستان در روز پنجشنبه اظهار کرد: بر اساس ابلاغ استانداری تهران و در جهت مدیریت مصرف حامل های انرژی فردا تمامی ادارات دولتی شهرستان پیشوا تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی ادارات دولتی نیز فردا بایستی تمامی وسایل و ملزومات مصرف کننده انرژی به خصوص وسایل گرمایشی را خاموش نمایند تا با افت فشار برای شهروندان مواجه نشویم.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: این تعطیلی شامل ادارات خدمات رسان نمی شود و این ارگان ها باز خواهد بود.

ادارات دماوند فردا تعطیل شد

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر برودت هوا در روزهای آتی و با توجه به مصوبه هیئت وزیران به منظور جلوگیری از افت فشار و صرفه‌جویی در مصرف گاز کلیه ادارات دولتی شهرستان دماوند در روز پنجشنبه مورخ ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و دارای شیفت کاری تعطیل است.

وی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط همه شهروندان و شریف شهرستان دماوند تصریح کرد: کلیه مسئولان و کارکنان اداری در ایام فعالیت کاری ادارات باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز اقدام نماید.

گفتنی است؛ پیرو دستور فرماندار شهرستان دماوند کلیه ادارات خدمات رسان طی ۷۲ ساعت آینده در حال آماده باش کامل خواهند بود.

تعطیلی ادارات پردیس

ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس اظهار کرد: همه ادارات شهرستان پردیس بجز ادارات خدمات رسان، فردا پنجشنبه ۲۲ دی ماه در این شهرستان تعطیل است.

وی گفت: به علت بارش برف و برودت هوا و برای مدیریت مصرف گاز تصمیم به تعطیلی ادارات گرفته شد و کلیه ادارات موظف هستند وسایل گرمایشی خود را تا صبح شنبه خاموش کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.