حمله به حامد اسماعیلیون به دلیل عدم بازگشت به ایران: احمق و جاسوس است!

روزنامه جوان نوشت: اسماعیلیون آن‌قدر کم‌فهم و بدون بینش حتی در حد یک آدم معمولی است که برای این پرسش از پیش تعیین شده که اگر به ایران بروی چه می‌شود و چه می‌کنی، نمی‌تواند یک جواب درست‌و‌حسابی جور کند.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه جوان به حامد اسماعیلیون حمله کرده که چرا به ایران نمی‌آید و او را «احمق» و «جاسوس» خوانده است!

به گزارش جوان، براندازی الان دیگر یک شغل رسمی شده است. سران براندازی نیز همگی در حد فهم و شعور اسماعیلیون هستند؛ برخی حتی بدتر. «احمق و احمق‌تر» را در دیدار برلین یادمان است و «احمق و حمقا» را در دیدار پاریس. یک دیدار از جنس «احمق و احمق‌تر» هم دیدار فرداد فرحزاد با حامد اسماعیلیون در اینترنشنال بن‌سلمان (فرزند اره‌برقی) بود. اسماعیلیون آن‌قدر کم‌فهم و بدون بینش حتی در حد یک آدم معمولی است که برای این پرسش از پیش تعیین شده که اگر به ایران بروی چه می‌شود و چه می‌کنی، نمی‌تواند یک جواب درست‌و‌حسابی جور کند. کمی پچ‌پچ می‌کند و بعد پاسخی را که باید مهم‌ترین پاسخ زندگی‌اش باشد، چون دشمن او را برای لیدری اپوزیسیون انتخاب کرده است، این‌گونه می‌دهد: «احمق نیستم که به ایران بروم». بله احمق نیستی، چون حداقلش آن است که دستمزد ماهانه‌ات از سازمان‌های جاسوسی قطع می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.