ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی

استقلال تهران پس از شکست در لیگ برتر، امروز در جام حذفی به مصاف تراکتور می‌رود.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم استقلال تهران در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

استقلال روز جمعه هفته گذشته در تبریز میهمان تیم تراکتور بود و با دو گل محمد قنبری با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. این دومین شکست شاگردان ریکاردو ساپینتو در فصل جاری بود – شکست قبلی در هفته نخست مقابل سپاهان رقم خورده بود.

درحالیکه عملکرد استقلال در فاصله ۵ امتیازی با صدر جدول رده بندی ضعیف نبوده اما شایعات و احتمالات پیرامون آینده سرمربی پرتغالی در این هفته مطرح شد. اگرچه هم سرمربی و هم مدیران باشگاه از رابطه ایده آل صحبت کردند، دیدار امروز تاثیر زیادی روی آینده نیمکت تیم خواهد داشت.

استقلال فصل گذشته در بازی فینال جام حذفی مقابل نساجی شکست خورد و ساپینتو انگیزه زیادی دارد تا پس از کسب سوپرجام با شکست نساجی، برای کسب دومین جام پیش از پایان فصل تلاش کند.

در مسابقه امروز به مانند تمامی رقابت‌های این فصل سید حسین حسینی درون دروازه حضور خواهد داشت. اعتماد ساپینتو به این بازیکن موجب شده تا علیرضا رضایی این فصل حتی یک بازی را هم در ترکیب شروع نکند.

خط دفاعی مقابل تراکتور احتمالا از حضور. صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی تشکیل می‌شود.

پیش بینی می‌شود سعید مهری، روزبه چشمی و مهدی مهدی پور بازیکنان مدنظر مرد پرتغالی در خط میانی باشند.

همچنین خط حمله هم با حضور پیمان بابایی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری شکل خواهد گرفت. استقلال پس از برد خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان طی دو بازی قبلی گلی به ثمر نرسانده و مهاجمان در بازی امروز نقش اصلی برای پایان این روند خواهند داشت.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، سعید مهری، پیمان بابایی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.