توهین عجیب مدیر سابق بارسلونا به فوق‌‎ستاره آرژانتینی: مسی کوتوله هورمونیست!

به تازگی پیام‌های عجیب و توهین آمیز مدیران بارسلونا به لیونل مسی منتشر شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، لیونل مسی در تابستان آن فصل به دنبال جدایی از بارسلونا بود و این درخواست خود را به طور رسمی با فکس به اطلاع سران باشگاه نیز رساند. ولی در نهایت همه این کشمکش‌ها، مسی در اسپانیا ماندنی شد تا اینکه فصل بعد در یک انتقال رایگان به پاری سن ژرمن بپیوندد. اما این تنها حاشیه پیرامون مسی و بارسلونا در آن فصل نبود. فاش شدن جزئیات قرارداد این ستاره آرژانتینی با بارسا از سوی ال موندو، آن هم در زمانی که باشگاه‌ها با زیان‌های مالی ناشی از همه گیری ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کردند، سر و صدای زیادی به پا کرد.

به نقل از مارکا، حال به تازگی چت‌های خصوصی مدیران بارسلونا در زمان درز جزئیات قرارداد مسی، توسط ال پریودیکو منتشر شده است. پیام‌هایی که حاوی صحبت‌های عجیب و توهین آمیز به همراه افشاگری‌هایی در مورد مسی و نقش پر رنگش در تصمیمات مدیریتی باشگاه است. رومن گومز پونتی از مدیران مالی بارسلونا در آن زمان، که فکر می‌کرد از طرف مسی جزئیات این قرارداد به بیرون درز کرده در این پیام‌ها ضمن توهین کردن به مسی با نسبت دادن القابی مانند «موش فاضلاب»، «کوتوله هورمونی» و «پول خوار» از دخالت‌های مسی در ساز و کار مدیریتی باشگاه نیز انتقاد می‌کند.

بارتو، واقعا با این موش فاضلاب نمی‌توان خوب بود. باشگاه همه چیز به او داده و در عوض، او خود را وقف ایجاد یک دیکتاتوری در نقل و انتقالات، تمدید قراردادها و بستن قراردادهای مالی (قراردادهای اسپانسرینگ) که تنها به نفع خودش هستند، کرده است. من هرگز نمی‌توانم چنین کاری انجام دهم. تمدید قراردادهای پینتو، سوارز، جوردی آلبا یا حق کمیسیون رودریگو مسی (برادر لیونل مسی) ایجنت فاتی که حتی خواندن هم بلد نیست و یک فروشنده مواد مخدر است را هم باید به ارقام قرارداد مسی اضافه کنیم.

مهم‌تر از همه، این کوتوله هورمونی که جانش را مدیون بارسلونا است، به باشگاه و ما که خود را فدای بارسا کرده‌ایم بی ادبی می‌کند و از ما باج گیری می‌کند… اوه! وقتی همه چیز بهم ریخته (اشاره به مشکلات مالی باشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا)، آن پیام افسانه‌ای (خطاب به بارتومئو) را در واتساپ دریافت می‌کنی که رئیس حقوق بقیه را کم کن اما به دستمزد من و سوارز کاری نداشته باش. امیدوارم این پول خوار در میان بی توجهی دیگران از باشگاه برود و این بدترین اتفاق ممکن برای او خواهد بود.

اسکار گرائو یکی دیگر از مدیران بارسلونا نیز این صحبت‌های پونتی را در پیامی تایید می‌کند. با این حال بارتومئو که به نظر می‌رسد در آن زمان نسبت به بقیه آرام‌تر بوده باشد، در واکنش به این پیام گرائو، می‌گوید: اسکار این فقط از طرف باشگاه می‌تواند به بیرون درز کرده باشد. فکر نمی‌کنم که او چنین کاری کرده باشد. هر کس که آن را فاش کرده، قصد داشته به باشگاه آسیب برساند. ارقامی که در مورد قرارداد مسی منتشر شدند در زمانی دیگر و قبل از شیوع کرونا، کاملا قابل قبول بود. بارها به لئو گوش دادیم، همیشه نه، ولی بارها اینکار را کرده‌ایم. حقوق او ۱۵ درصد از درآمد باشگاه را در بر می‌گیرد اما با در نظر گرفتن چیزهایی که برای ما به ارمغان می‌آورد، قابل قبول است.

اتهام به خوان لاپورتا و توهین به جرارد پیکه

در میان این صحبت‌ها، اوریول توماس از دیگر اعضای تیم مدیریتی باشگاه، از آنجایی که باشگاه درگیر انتخابات ریاست جدید بوده است، اشاره می‌کند که احتمال دارد این درز اطلاعاتی از سوی حلقه خوان لاپورتا باشد. زیرا این می‌تواند راهی برای تحت فشار قرار دادن مسی و هدایت او به سمت درهای خروج باشگاه برای صرفه جویی ۱۲۰ میلیون یورویی در هزینه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از خبرآنلاین، اما در این پیام‌ها تنها مسی نبوده که مورد توهین قرار گرفته است. جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس نیز از دیگر موضوعات مورد بحث مدیران بارسلونا بوده‌اند. پس از شکست ۸-۲ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۰۲-۲۰۱۹، جرارد پیکه در مصاحبه‌ای گفته بود: «در تمام سطوح باشگاه نیاز به تغییرات داریم». صحبتی که خشم مدیران بارسلونا را برانگیخته بود و پونتی از او به عنوان «حرامزاده بزرگ» یاد می‌کند.

همچنین در بحجوبه مشکلات مالی ناشی از کرونا و تلاش بارسلونا برای کاهش حقوق بازیکنان، پونتی بازیکنان بارسلونا را «میلیونرهای لوس و بی احساس» می‌نامد که از توافق با باشگاه برای حداقل اقدامات به خاطر اطمینان از بقای اقتصادی بارسلونا، خودداری می‌کنند. پونتی تا جایی پیش می‌رود که به بارتومئو پیشنهاد می‌کند بازیکنانی که مشتری ندارند و نمی‌توان آن‌ها را فروخت را اخراج کند. او در این‌باره می‌گوید: «بوسکتس می‌تواند یک گزینه عالی باشد»

گفتنی است برخی رسانه‌ها در این رابطه با بارسلونا تماس گرفتند اما تاکنون جوابی دریافت نکرده‌اند. حال باید دید که افشای این پیام‌ها می‌تواند چه حواشی جدیدی پیرامون این باشگاه شکل دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.