جزئیات جدید از تعطیلی مدارس تهران یک‌شنبه ۲۵ دی: یک‌سوم ادارات باز هستند!

مدارس استان تهران فردا یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به دلیل برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز غیرحضوری شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، استانداری تهران از تعطیلی دانشگاه‌ها و غیرحضوری شدن مدارس به دلیل برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز در روز یکشنبه 25 دی‌ماه خبر داد.

به نقل از تسنیم، بر اساس این خبر کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان تهران روز یکشنبه 25 دی با حضور یک سوم کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

یک سوم تعداد شعب هربانک به عنوان شعب منتخب در استان تهران ازساعت 9صبح تا 13 ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود.

از تمامی هموطنان عزیز خواهش می‌کنیم که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

تمام دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند.

مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

همچنین، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود. لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد.

شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد: فردا یکشنبه 25دی ماه یک سوم تعداد شعب هربانک بعنوان شعب منتخب دراستان تهران ازساعت 9صبح تا 13 ظهر فعال بوده ونسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می نمایند. اسامی شعب منتخب ازطریق سایت بانکها قابل مشاهده می باشد.

ضمنا ستادبانکها و شرکت های وابسته وتابعه تعطیل بوده و واحدهای پشتیبان بصورت کشیک برای ارائه سرویس های غیرحضوری فعال خواهندبود. طبق اعلام، استانداری تهران ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس به دلیل برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز در روز یکشنبه 25 دی‌ماه تعطیل هستند.  بر اساس این خبر ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.