امید عالیشاه: گزارشگر بازی چرا بدون تحقیق حرف می‌زند؟

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم با یک برد خوب و نتیجه‌ای عالی نتیجه بازی با شهرخودرو را تمام کردیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، امید عالیشاه درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم برد خوبی به دست آوریم. از همان ابتدا خود را به حریف دیکته کردیم و موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم. می‌توانستیم در همان نیمه اول دو سه گل به شهرخودرو بزنیم اما موقعیت های ما تبدیل به گل نشد. خدا را شکر می‌کنم با یک برد خوب و نتیجه‌ای عالی بازی را تمام کردیم.

وی با انتقاد از اینکه برخی رسانه‌ها بازی نکردنش در پرسپولیس را مربوط به مدیربرنامه‌هایش اعلام کرده‌اند، گفت: برای این دوستان که چنین خبری را منتشر کرده‌اند متاسف هستم. اولا چنین چیزی صحت ندارد و ضمن اینکه قطعا از لحاظ حقوقی این موضوع را پیگیری می‌کنم.

هافبک تیم پرسپولیس تصریح کرد: رسانه‌ای که این مطلب را منتشر کرده قطعا باید درباره اینکه طبق چه مبنایی چنین خبری نوشته است، پاسخگو باشد. برای آنها متاسف هستم و همانگونه که گفتم باید آنها در مراجع قانونی نسبت به درج چنین خبری پاسخگو باشند.

عالیشاه درباره اینکه محمدرضا احمدی گزارشگر بازی روز گذشته پرسپولیس و شهرخودرو این مطلب را عنوان کرده، عنوان کرد: برای آقای احمدی احترام قائل هستم و از دوستان خوب من است اما تعجب می‌کنم چگونه بدون تحقیق چنین موضوعی را روی آنتن زنده تلویزیون مطرح کرده است. به نظر من هر خبری جای مطرح شدن در تلویزیون را ندارد و متاسفانه این روزها شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی خیلی زیاد شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.