ادارات و مدارس کدام استان‌ها فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل شدند؟

ادامه بارش برف در تعدادی از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت فشار گاز در این استان‌ها شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در حالی که ادارات و مدارس برخی استان‌ها در سه روز ابتدایی هفته تعطیل شدند بر اساس تصمیم استانداری ها، برای صرفه جویی در مصرف گاز تعطیلی برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها و مدارس در نقاطی از کشور ادامه دارد.

به نقل از ایسنا، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

مدارس استان تهران غیرحضوری شدند

تمام مدارس استان تهران فردا، سه شنبه ۲۷ دی ماه  غیر حضوری هستند. امتحانات پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار می‌شود.

مدارس استان سمنان تعطیل شد

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

اداره‌های خراسان جنوبی فردا تعطیل شد

به منظور حفظ پایداری شبکه گاز و مدیریت مصرف انرژی تمامی اداره‌های دستگاه‌های اجرایی استان فردا ( ۲۷ دی) نیز تعطیل است و به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تعطیل شد و مدارس غیرحضوری

استانداری خراسان رضوی: اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای روز سه‌شنبه، ۲۷ دی ماه طبق روال چند روز گذشته به دلیل سرما و یخبندان ملزم به دورکاری شدند.

فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد. همچنین امتحانات کلیه دانشگاه‌ها نیز برگزار نمی‌شود.

مدارس استان فارس سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه تعطیل است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.

تداوم تعطیلی مدارس در گلستان/ فعالیت ادارات حضوری شد

براساس تصمیم اتخاذ شده در ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان، با توجه به تداوم موج سرما، شروع فعالیت ادارات به جز دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان از فردا سه شنبه 27 دیماه تا پایان هفته جاری پنجشنبه 29 دیماه جاری از ساعت 9 صبح خواهد بود.

فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است. فقط امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدارس بوشهر در دو نوبت تعطیل شد

مدارس همه شهرستان‌های استان بوشهر در تمام مقاطع فردا (سه شنبه ۲۷دی) در دو شیفت صبح و عصر تعطیل شد.

مدارس همدان تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش همدان اعلام کرد:  به علت بارش برف، سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه در نوبت “صبح و بعد از ظهر” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

تمام مقاطع تحصیلی البرز غیرحضوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری بوده و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

فعالیت کارمندان به حالت عادی خود بازگشته و تمامی ادارات البرز دایر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.