قمه کشی در تاکسی اینترنتی؛ راننده مقصر است یا زوج مسافر؟

زوج جوانی که با شکایت راننده تاکسی اینترنتی به اتهام اخاذی و قمه‌کشی دستگیر شده‌اند در دادسرا مدعی شدند راننده به خاطر یک نخ سیگار قصد کشتن آنها را داشته است.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل مرد جوانی هراسان به پلیس رفت و از زوجی شکایت کرد که قصد ربودن او را داشتند.
مرد جوان گفت: من راننده تاکسی اینترنتی هستم. ساعاتی قبل، زوج جوانی را به‌عنوان مسافر سوار خودروام کردم. لحظاتی نگذشته بود که مرد مسافر، قمه‌ای روی گردنم قرار داد و از من خواست به نشانی محلی که او می‌گوید بروم و من از ترس قبول کردم اما از شانس خوبم در مسیر به چراع قرمز برخورد کردیم و راننده یک خودروی عبوری وقتی متوجه قمه روی گردنم شد شروع به داد و فریاد کرد و به این‌ترتیب رهگذران و راننده‌های دیگر هم متوجه شده و زوج جوان که شرایط را نامناسب دیدند اقدام به فرار کردند. زوج جوان قصد ربودن و اخاذی از مرا داشتند.

به نقل از ایران، با شکایت راننده خودروی اینترنتی، تحقیقات به دستور بازپرس محمد شعبانی آغاز شد.
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق به شناسایی زوج جوان شدند، اما زمانی که آنها تحت بازجویی قرار گرفتند، ادعای متفاوتی را مطرح کردند. زن جوان گفت: با شوهرم به‌عنوان مسافر سوار بر خودروی شاکی شدیم، اما همسرم حواسش نبود و سیگارش را موقع سوار شدن خاموش نکرد. راننده هم سر این موضوع با همسرم دعوا کرد و ناگهان قمه‌ای از زیر صندلی‌اش بیرون آورد و ما را تهدید به مرگ کرد. من و همسرم هم از ترس جانمان از خودرو پیاده شده و فرار کردیم.

باتوجه به اظهارات متفاوت زوج جوان و راننده تاکسی اینترنتی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران دستور ادامه تحقیقات برای بررسی اظهارات هر دو طرف پرونده و مشخص شدن واقعیت را صادر کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.