هشدار مجلس: هر مصوبه‌ای علیه سپاه پاسداران با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در واکنش به تحرکات ضدایرانی اخیر پارلمان‌های اروپایی تاکید کرد: هر مصوبه ای علیه سپاه پاسداران با پاسخ قاطع و مصوبات متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در واکنش به تحرکات ضدایرانی اخیر برخی پارلمان‌های اروپایی تاکید کرد: هر مصوبه‌ای علیه سپاه پاسداران با پاسخ قاطع و مصوبات متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد.

به نقل از تسنیم، موسوی تصریح کرد: اگرچه در عالم واقع، تحریم و تروریستی نامیدن سپاه پاسداران توسط کشورهای غربی فاقد ارزش عملی و صرفا یک مانور تبلیغاتی پوچ و رذیلانه است؛ اما از منظر سیاسی، پارلمان‌های اروپایی بدانند هر مصوبه ای علیه سبزپوشان انقلاب با پاسخ قاطع و مصوبات متقابل مجلس ایران مواجه خواهد شد.

این مطالب را هم ببینید:

به گزارش تسنیم، در هفته‌های اخیر برخی کشورهای اروپایی با محوریت سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس،  به بهانه حمایت از ناآرامی‌های ماه‌های گذشته در ایران، موجی از فشارهای دیپلماتیک علیه جمهوری اسلامی را کلید زده‌اند. در همین راستا تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا  اعلام کرده‌اند که در حال بررسی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.