قاتل نامرئی جان ۶ نفر را گرفت

منوکسید کربن این روزها به قاتل درجه یک شهروندان در شهرهای مختلف تبدیل شده و تنها ظرف ۲۴ساعت جان ۶نفر را در ۴شهر مختلف کشورمان گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، نخستین حادثه در حیدرآباد کرج رخ داد. فرمانده انتظامی کرج در تشریح این حادثه گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک ۲شهروند در حیدرآباد، عوامل کلانتری ۳۲حصارک برای بررسی موضوع به محل حادثه رفتند. وی افزود: با بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دو شهروند حدودا ۳۵ساله به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند که با حضور عوامل اورژانس فوت هر دو شهروند تأیید شد.
دومین حادثه اما در روستای مدیسه در اصفهان رخ داد. سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۰:۱۸ دیروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

به نقل از همشهری، عباس عابدی ادامه داد:‌ این حادثه در روستای مدیسه و در شهرک صنعتی رخ داد و به‌دنبال گازگرفتگی ناشی از نقص در تهویه بخاری، ۲مرد ۲۷و۴۰ساله جانشان را از دست دادند.
سومین حادثه گازگرفتگی مربوط به شهرستان شازند استان مرکزی بود. فرمانده انتظامی این شهر گفت:‌ به‌دنبال مرگ زنی ۲۲ساله در خانه‌اش، مأموران پلیس به همراه تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در جریان بررسی‌های اولیه معلوم شد که متأسفانه این زن به‌دلیل نقص بخاری گازی و انتشار منوکسید کربن در خانه، دچار گازگرفتگی شده و جانش را از دست داده بود. متوفی برای جلوگیری از ورود سرما همه منافذ خانه را مسدود کرده و همین باعث شده بود که منوکسیدکربن به‌دلیل نقص بخاری گازی به سرعت فضای خانه را پرکرده و باعث مرگ وی شود.

آخرین حادثه گازگرفتگی در منطقه چهارباغ در استان البرز رخ داد و جان مردی ۳۱ساله را گرفت. به‌گفته فرمانده انتظامی چهارباغ، حادثه بعدازظهر دوشنبه در شهرک زعفرانیه چهارباغ رخ داد که پس از حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات تکمیلی معلوم شد که مرد ۳۱ساله‌ای به‌دلیل نشتی گاز از بخاری گازی خانه دچار مسمومیت شدید شده و جانش را از دست داده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.