روایت یکی از شاهدان شعارنویسی روی دیوار سفارت انگلیس

ایسنا به نقل از یکی از شاهدان شعارنویسی روی دیوار سفارت انگلیس نوشت: سفارت روسیه همین روبروست. بعد از شعارنویسی روس‌ها آمدند و عکس گرفتند. همین تصاویری که درنهایت به نام ما ایرانیان در فضای مجازی و فضای بین‌الملل قرار است دست به دست شود، علیه ما خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرگزاری ایسنا گزارشی از شعارنویسی روی دیوار سفارت انگلیس دارد که در بخشی از آن به نقل از یکی از شاهدان نوشته بعد از اینکه عده‌ای روی دیوار شعار نوشتند و رفتند روس‌ها آمدند و عکس گرفتند.

کنار دیوار را می‌گیرم و خیابان نوفل لوشاتو را بالا می‌روم. وارد یکی از فروشگاه‌ لوازم صوتی روبروی سفارت می‌شوم. یکی‌شان می‌گوید«انگار پنجشنبه گذشته برای شعار نویسی آمده بودند. قبل‌تر هم شعار نویسی کردند. همان ایام روبروی سفارت انگلیس هم تعدادی جمع شدند، مداحی کردند و سینه زدند. به نظرم برای کارزاران سفارت انگلیس مهم نیست اصلا کسی روبروی سفارت‌شان چه کاری انجام می‌دهد. حتی همین شعارنویسی‌ها هم مهم نیست. اما برای ما ایرانی‌ها وجهه خوبی ندارد. سفارت روسیه همین روبروست. بعد از شعارنویسی روس‌ها آمدند و عکس گرفتند. همین تصاویری که درنهایت به نام ما ایرانیان در فضای مجازی و فضای بین الملل قرار است دست به دست شود، علیه ما خواهد بود. ساختمان سفارت؛ یک ساختمان قدیمی است. با این شعارنویسی‌ها هم به یک بنای قدیمی آسیب رسانده‌اند و هم چهره شهر زشت شده است. شما اگر می‌خواهید پیگیر این موضوع باشید؛ ببینید ایدئولوژی‌ای که به افراد چنین اجازه‌ای می‌دهد کدام ایدئولوژی و عقیده است؟»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.