لیست خرید استقلال مشخص شد

استقلالی‌ها همچنان در انتظار باز شدن پنجره خود برای ورود به نقل و انتقالات هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، درباره لیست ورودی بازیکنان استقلال در نیم‌فصل دوم نیز اخبار زیادی در این روزها منتشر شده است؛ از آلوز و بایناما و شیمبا گرفته تا نفراتی مانند نادری و حسین‌زاده و علی کریمی و حتی سعید عزت‌اللهی و همچنین مامه تیام.

به نقل از خبرورزشی، بااین‌حال طبق شنیده‌های از باشگاه استقلال به جز ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور که همچنان مدنظر آبی‌ها قرار دارد و تلاش‌های زیادی نیز برای جذب وی صورت گرفت، یک بازیکن دیگر از این تیم یعنی محمد قنبری، وینگر راست تیم تبریزی نیز در فهرست ساپینتو برای ورود به جمع استقلالی‌ها در نیم فصل دوم قرار گرفته است. درخصوص این دو بازیکن شنیده می‌شود همچنان استقلالی‌ها در تلاش برای انتقال آلوز هستند و قنبری را در اولویت شماره دو خود در صورت عدم تحقق انتقال آلوز قرار داده‌اند هرچند بسیار بعید است که باشگاه تبریزی با انتقال هر دو بازیکن به استقلال موافقت کند. گفتنی است قنبری در بازی رفت دو تیم در تبریز با دو گل خود مقدمات شکست استقلال را فراهم کرده بود.

البته بایناما مهاجم گابنی تیم گل‌گهر نیز مدت‌ها پیش مورد توجه استقلال و ساپینتو قرار گرفته بود که در همان زمان برخی مذاکرات برای آبی‌پوش شدن این بازیکن انجام شد که درنهایت این انتقال در حد همان مذاکره باقی ماند. درخصوص سایر گزینه‌هایی که در فهرست ورودی برخی رسانه‌ها دیده می‌شوند چنین نفراتی فعلا در لیست ساپینتو نیستند اما نکته قابل توجه اینکه کاوه رضایی که صحبت از بازگشت وی در نیم‌فصل به استقلال مطرح بود، این بازیکن در اندیشه‌های فنی ساپینتو قرار نگرفته تا بازگشت وی منتفی شود.

البته طبق شنیده‌ها ساپینتو درخواست حضور یک هافبک خارجی( در صورت منتفی شدن خرید آلوز) را هم مطرح کرده اما هنوز اسمی را به باشگاه اعلام نکرده است. در هر صورت به نظر می‌رسد با توجه به زمان کم باقی‌مانده تا بسته شدن پنجره، استقلالی‌ها درصورت باز کردن پنجره باید در انتظار بازیکنانی باشند که آزاد هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.