مهلت و شرایط ثبت‌نام فروش فوری سایپا برای بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد +لیست قیمت

طرح فروش فوری سایپا از سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود. در این طرح فروش چه خودروهایی عرضه می‌شوند؟

به گزارش تازه‌نیوز، طرح فروش فوری سایپا از سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

به نقل از تجارت‌نیوز، متقاضیانی امکان ثبت‌نام را دارند که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امکان‌پذیر نخواهد بود.

شرایط ثبت‌نام فروش فوری سایپا

طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، چهارم بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

سایپا بهمن ۱۴۰۱

چه خودروهایی در فروش فوری عرضه شدند؟

در این طرح فروش دو خودرو کوییک R و شاهین G عرضه شده‌‌اند.

در طرح فروش فوری سایپا قیمت مصوب کوییک ۲۹۷ میلیون تومان اعلام شده است. این درحالی است که این خودرو در بازار با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این یعنی برندگان طرح فروش فوری سایپا با خرید شاهین حدود ۱۲۳ میلیون سود کسب می‌کنند.

همچنین، قیمت مصوب شاهین ۳۴۴ میلیون تومان اعلام شد. این در حالی است که این خودرو در بازار با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این یعنی برندگان طرح فروش فوری سایپا با خرید شاهین ۱۵۶ میلیون تومان سود کسب می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.