قطعنامه جدید علیه ایران تصویب شد +جزئیات

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با ۴۲۰ رأی موافق و ۱ رأی مخالف، قطعنامه‌ای که همبستگی و حمایت واشنگتن از آشوب‌های اخیر در ایران را اعلام می‌کرد، تصویب کردند.

به گزارش تازه‌نیوز، فارس نوشت: در ادامه حمایت‌های رژیم آمریکا از اغتشاشات و آشوبگری علیه جمهوری اسلامی ایران و اقدامات نمادین و پوچ، بامداد پنجشنبه قطعنامه‌ای بدین منظور در واشنگتن تصویب شد.

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با ۴۲۰ رأی موافق و ۱ رأی مخالف، قطعنامه‌ای که همبستگی و حمایت واشنگتن از اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در ایران را اعلام می‌کرد، تصویب کردند.

در ادامه قانونگذاران آمریکایی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، در صفحات شخصی خود در توئیتر، با اشاره به تصویب این طرح، حمایت تمام‌قد این کشور از آشوبگران و اغتشاشگران و همچنین تغییر حکومت ایران را اعلام کردند.

«کلودیا تِنی» نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که این مصوبه را پیشنهاد داده بود نیز گفت که واشنگتن در کنار اراذل و اوباشی که خواستار براندازی هستند ایستاده و مجلس سنا نیز باید فوراً طرح او را تصویب کند.

حمایت کشورهای غربی به سردمداری آمریکا از اغتشاش و آشوب در ایران و معرفی قاتلان، خرابکاران و برهم‌زنندگان نظم عمومی به‌عنوان معترض مسالمت‌آمیز در حالی است که رئیس پلیس شهر آتلانتا در ایالت جورجیا، آشوب‌های اخیر در این شهر برای اعتراض به قتل یک معترض به دست پلیس را تروریسم خواند و مصادیق آن را شکستن شیشه و آتش زدن اشیاء عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.