ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

تعدد بازیکنان آماده دست یحیی گل محمدی را برای استفاده از بازیکنان و نقشه‌های مختلف باز کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، از ساعت 17:15 امروز و در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر پرسپولیس در اهواز مهمان فولاد خوزستان است. در حالی که شب گذشته فرصت پنجره نقل و انتقالاتی به پایان رسید و سرخ پوشان، پریرا را به عنوان جایگزین یورگن لوکادیا جذب کردند.

به نقل از ایلنا، بر اساس آخرین تمرینات، ترکیب احتمالی پرسپولیس را در زیر می‌خوانید:

دروازه‌بان: 

علیرضا بیرانوند در 16 هفته یازده مرتبه موفق به کلین شیت شده است و آمادگی بسیار بالایی دارد. این دروازه‌بان ملی‌پوش تکیه گاه مهمی برای کادرفنی و مدافعان پرسپولیس است. بیرانوند مقابل فولاد به دوازدهمین کلین شیت خود می‌اندیشد.

*خط دفاع:

گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی با توجه به عملکرد خوبی که در فصل بیست و دوم لیگ برتر نشان دادند از عوامل صدرنشینی تیم خود محسوب می‌شوند. یحیی به زوج دفاع میانی خود دست نمی‌زند مگر اتفاق خاصی مانند محرومیت یا مصدومیت رخ بدهد. در دفاع راست وحدت هنانوف احتمالاً در ترکیب قرار می‌گیرد و دانیال به یک خط جلوتر محلق می‌شود. درباره سمت چپ دفاعی احتمال تغییر وجود دارد. علی نعمتی و وحید امیری گزینه‌های روی میز یحیی گل محمدی هستند با این وجود معمولاً کادرفنی پرسپولیس در نیمه اول از نعمتی بهره می‌گیرند.

خط میانی: 

سینا اسدبیگی و میلادسرلک زوج هافبک دفاعی را تشکیل می‌دهند و در این نقطه پرسپولیس به نفرات مدنظرش رسیده است. با توجه به قدرت تخریبی هافبک‌های دفاعی و شوتزنی ترجیحش استفاده از اسدبیگی و سرلک است.هر چند کمال کامیابی نیا هم در این پست آماده است و کادرفنی در زمان صلاحدید می‌تواند از آنها استفاده کند.

بازگشت مهدی ترابی:

بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت مهدی ترابی به سمت چپ خط هافبک بازخواهد گشت. این بازیکن یکی از تکیه‌گاه‌های پرسپولیس در بخش هجومی برای دوئل با رقبا است. در بازی قبلی وحید امیری سمت چپ هافبک قرار گرفت.

نقش جدید اسماعیلی‌فر:

اگر چه دانیال اسماعیلی‌فر در دفاع راست هم بازیکن توانمندی نشان داده است، اما این بازیکن جدیداً به سمت راست هافبک منتقل شده و روی روند تهاجمی سرخ‌پوشان تاثیر به سزایی داشته است. ثبت 4 پاس گل او را به  بهترین پاسور سرخ پوشان تبدیل کرده است.

خط آتش: 

در بازی‌های اخیر زوج محمد عمری و امید عالیشاه برای تقابل با رقبا استفاده می‌شد. اما مهارت و توانایی فولاد در خط دفاعی و میانگین قامت مدافعان حریف احتمال تغییرات در خط آتش پرسپولیس را افزایش داده است. به نظر می‌رسد وحید امیری و امید عالیشاه در این بازی زوج ابتدایی را تشکیل بدهند. اگر چه بعید نیست که به محمد عمری هم فرصت بازی برسد.

در این مسابقه با توجه به انگیزه بالای مهدی عبدی بعید نیست که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود.

با این اوصاف ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر،  میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.