کشف حشیش از مسافر قطار در تهران

فرمانده پلیس راه‌آهن فراجا از کشف بیش از پنج کیلوگرم حشیش از یک مسافر قطار خبرداد.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار حشمت‌اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: همکاران من در پلیس راه آهن تهران با تشدید اقدامات مراقبتی حین کنترل مسافران قطار شیراز – تهران به یک نفر با هویت معلوم مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند. در ادامه نیز برای بررسی موضوع به او نزدیک شده و اقدام به کنترل اثاثیه و بار همراه این مسافر کردند که در جریان آن پنج بسته موادمخدر از نوع حشیش به وزن 5 کیلو و 230 گرم کشف و ضبط شد.

به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد،گفت:‌ این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اعتراف کرد که مواد مخدر کشف شده متعلق به دوستش با هویت معلوم است. در همین راستا نیز ماموران پلیس راه آهن اقدام به اجرای سریع طرح مهار کرده و این فرد را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته فرمانده پلیس راه‌آهن فراجا  در جریان بازرسی به‌عمل آمده از وسایل همراه این فرد نیز نیز مقدار 49 گرم تریاک و 28 گرم سوخته تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در چمدان مسافرتی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس،  ملکی با بیان اینکه در اجرای دستور دادسرای انقلاب ناحیه 24 استان تهران، متهمان به همراه اموال مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شدند، گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در حریم خطوط ریلی همچنان ادامه دارد.

وی به شهروندانی که قطار را به عنوان وسیله سفر انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: از جابه‌جایی بسته‌های مشکوک افراد ناشناس خودداری کنند چراکه پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیا ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.