حمله به کیومرث پوراحمد: شما اهمیتی ندارید نه جشنواره فیلم فجر!

روزنامه جوان خطاب به کیومرث پوراحمد نوشت: شما برای جشنواره فجر و برای کلیت فرهنگ ایرانی و در مقابل یک کل، اهمیتی ندارید. این را درک کنید و از این تبختر و من‌من کردن بپرهیزید.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه نزدیک به سپاه با حمله به کیومرث پوراحمد که از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داده نوشته: شما برای جشنواره و فرهنگ ایرانی اهمیت ندارید.

به نقل از جوان، کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما گفته «جشنواره فجر در سال‌های اخیر برایم اهمیتی نداشته خصوصاً در این سال دردناک». دیگرانی هم شاید شبیه به این را گفته باشند یا بگویند. این جمله که جشنواره «برای‌من» مهم نیست، بیان‌کننده کل فرهنگ غلط وارداتی است که در سده اخیر در غرب شکل گرفته و به سرزمین عارفانه ایران هم وارد شده است و رنگ‌وبوی انسانی و عرفانی در آن مطلقاً یافت نمی‌شود.

این مطالب را هم ببینید:

روزنامه جوان در ادامه خطاب به این کارگردان نوشته: چرا باید شما این‌قدر مهم باشی یا خود را مهم فرض کنی که یک جشنواره که متعلق به کل مردم، کل سرزمین، کل حاکمیت و کل هنرمندان است، برای شما مهم باشد یا نباشد؟!درستش این است که شما برای جشنواره فجر و برای کلیت فرهنگ ایرانی و در مقابل یک کل، اهمیتی ندارید. این را درک کنید و از این تبختر و من‌من کردن بپرهیزید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.