یک تمساح جسد کودک غرق شده را به امدادگران تحویل داد! +ویدئو

محمد زیان ویجایا ۴ ساله، در نزدیکی رودخانه جاوا در استان شرقی کالیمانتان اندونزی غرق شده بود. دو روز بعد یک تمساح جسد بدون آسیب دیدگی او را، ۱ کیلومتر دورتر از جایی که غرق شده بود به امدادگران رساند.

به گزارش تازه‌نیوز، ویدیوی شگفت انگیزی از رودخانه ماهاکام در بورنئو نشان می دهد که تمساح غول پیکر جسد کودک را در آب حمل می کند. ماهیگیران حیرت زده، تمساح ۳ متری را مشاهده کردند که نزدیک به ۲۱۳ متر را در رودخانه به سمت یک قایق شنا کرد تا جسد را تحویل دهد. این تمساح، که به طور معمول یکی از بی رحم ترین قاتلان طبیعت است، جسد را در کنار یک قایق رها کرد، و دو مرد بدن پسر را به سمت خود کشیدند. در نهایت تمساح، در زیر سطح آب ناپدید شد.

رسانه های محلی هیچ علامتی از آسیب در بدن کودک را گزارش نداده اند. رهبر تیم جستجوی این کودک گفت: «ما فکر می کنیم تمساح در واقع در جستجوی قربانی کمک کرده است. هیچ آسیبی به او نرسیده است.»

مشاهدات اولیه نشان می دهد که محمد ۴ ساله، قربانی تمساح غول پیکر نبوده است و در حادثه ای هنگام بازی در رودخانه افتاده است. پس از این که ویدیوی تحویل جسد کودک توسط تمساح توجه گسترده ای را به صورت آنلاین جلب کرد، بسیاری از شهروندان حدس زدند که تمساح به دلیل دلسوزی محمد را تحویل داده است.

تمساح ها به طور متوسط سالانه حدود ۱,۰۰۰ نفر را می کشند اما به طور کلی تصمیم نمی گیرند که انسان ها را شکار کنند. بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶، ۲۲۱ حمله تمساح در بورنئو رخ داده است که منجر به مرگ ۱۲۹ نفر شده است.

در فوریه ۲۰۲۲، مردی هنگام آبتنی در رودخانه اندونزی توسط یک تمساح ۴ متری خورده شد و تلاش دوستان مرد برای آسیب زدن به تمساح نتیجه ای نداشت.

سه گونه تمساح ساکن بورنئو شناخته شده است: تمساح آب شور، تمساح سیامی و تومیستوما.

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.